Eli jos ostaa zap hostingista 10slottisen ja 1g ramia niin pärjääkö ja riittääkö se vai tarviiko enemmän tarvisin rp servulle ainakin poliisi modi autot taksit js ambulsbssit modattuina.
Fivem Serveri
3
4723
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin vanha ketju, mutta kerrotaan seuraaville. Itse tosiaan olen omistanut/ylläpitänyt noin reilua kymmentä serveriä. Ensinnäkin ZAP-hosting on aivan sukka, kaatuilee ja DDOS-suojat on from up in the ass of timo.
Jos servu on devaus käyttöön niin joo 10 slot ja 1gb saattaa erittäin tönkösti riittää. Mutta yleensä FiveM servulle kannattaa ottaa slotteja se vähintään 32/64. Ramia yleensä noille slot määrille vähintään 8gb, riippuu millaisen serverin tekee. Se että tekee serverin vaatii se paljon muutakin, devaus taitoa esimerkiksi. - Anonyymi
Nyt kun oon tekemässä omaa fiveM servua niin minne ne ladatut filut pitää laittaa server.cfg:hen?
Mitä niiden alkuun pitää kirjoittaa että saa toimimaan?- Anonyymi
start tai ensure👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096