https://www.seiska.fi/Uutiset/Kurvikkaat-kaunottaret-ihanissa-alusasuissa-Tassa-ovat-Miss-plus-size-2020-finalistit-katso
Nykyään Miss Suomi kisoissa suuri osa tytöistä tuntuu olevan venäläis- albanialais- tai muita maahanmuuttajataustaisia, mutta läskimissikisojen kilapilijakaarti on sattumoisin supisuomalaista! Mistä se johtuu?
Miss plus size kisaajat suomalaisia
Anonyymi
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
nyt alkaa oleen naisen näköisiä naisia ja nämä naiset saa miehen kuin miehen eli saa juuri sen miehen omakseen kenet haluaa
Eihän nuo mitään Maisan näköisiä naisia ole, mut on sitä itsekin tullut säädettyä ja seurusteltua plus size naisten kanssa. Pimppi se niilläkin on, ja ovat monesti aika helppoja tapauksia.
- Anonyymi
Miksihän useimmilta tai oikeastaan kaikilta on piilotetty tuo röllykkävatsa.?Johtuiskohan siitä, että se on oksettava?
- Anonyymi
Läski on oksettavaa.
- Anonyymi
kuumia seksikkäitä naisia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174