Ei sitten millään. Olen sitä pankistakin kysellyt ja kuulemma joka viides kerta pitää tunnusluku näpytellä. Mutta ei lähimaksu silti ala toimimaan. Vaikka tunnusluvun näpyttelisi kymmeniä kertoja.
Pankkiautomaatilla jos käy (kuten pankissa ohjeistettiin), niin sen jälkeen toimii sen puolenkymmentä kertaa. Ei vain ole koskaan tarvetta automaateille, eikä siellä kortin toiminnan takia ole mielekästä juosta.
Kyllä kortin pitäisi alkaa toimimaan siitä, että ruokakaupassa näpyttelee tunnusluvun, mutta ei vaan ala.
Tulee mieleen, että Dansken korteissa ja järjestelmässä on jotain vialla. Nimittäin tuossa lähellä asuvalla tutulla on aivan sama juttu Dansken pankkikortin kanssa.
Harmittaa erikoisesti näin influenssakauden aikana, sormeilla niitä töhnäsiä näppäimiä, mutta ei kai Danske siitä mitään välitä, vaikka osallistuu ihmisten murhaamiseen koronaviruksilla, kuten nyt mahdollista on.
Lähimaksu ei toimi Dansken korteissa
Anonyymi
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on vain DB sivuliike. Eikös sitä ajeta jo alas?
- Anonyymi
Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut ongelmia DB:n korttien lähimaksun kanssa. Pankkiautomaateilla ei ole tarvinnut käydä kertaakaan.
- Anonyymi
Voihan korteissa olla susia eri sarjoissa, niitä kun uusitaan aina välillä
- Anonyymi
tee niin kuin yks mun kaveri teki jolla ei tietokone toiminut. Kirjoitti viestin Bill Gatesille, jota tuskin kiinnostaa pätkääkään mikään muu kuin raha.
Eli nyt vain palautetta tanskalaiselle Jesper Nielsenille tai Kerten dybvadille. Kyllä asiakaspalvelun pitää toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738