Kun olin nuori, niin siinä Ahomaan kyljessä oli suosittu Korona ravintola.
Muuan kuuluisa TV-kokki aloitti siellä uransa. Terveisiä autokuskilta !
Korona baari.
21
254
Vastaukset
- Anonyymi
Jo 80 luvulla sanoin että tuosta nimestä ei hyvää seuraa, tiesin että ennemmin tai myöhemmin tulee joku virus liittyen tuon baarin nimeen.
- Anonyymi
Tampereella on Corona MC joka on perustettu 70-luvulla ja silloin nimi oli Korona jengi.
- Anonyymi
Puretun Perhelän kompleksissa, oli Rengas baari ,ja Mannilantien toisellapuolella oli taas Valionbaari,jossa sai jätskiannoksella katsoa Televisiota jonkin aikaa. Kyllä Korona oli paras.
- Anonyymi
Muistan lisäksi Anun baarin Helsingintie ja Kartanontie kulmassa,kovimpien kundien baari oli keskustan Snack baari.Mannilantiellä oli Keilabaari johon illalla piti ostaa lippu,2.50 mk. jolla sai lihiksen,ilman sitä ei saanut kaljaa.
- Anonyymi
Ja kohta se on Olli tarinassa mukana :D
- Anonyymi
Oletko vainoharhainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vainoharhainen?
En ole. Oletko itse ? Miltä se tuntuu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Oletko itse ? Miltä se tuntuu ?
Olen,olo tuntuu ollimaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen,olo tuntuu ollimaiselta.
Eise mitään. Onhan Ollinkin oltava.
Itsellä tulee vain mieleen Göstan koe-eläinpuiston vakio ääni; Kulli-Olli Granqwist.
Paras radio-ohjelma ikuna koskaan ja milloinskaan.
- Anonyymi
Korona baari korona jengi korona peli korona olutta = koronavirus.
- Anonyymi
Kuka muka oli se "huippukokki" ?
- Anonyymi
Gordon Ramsey!
- Anonyymi
Se oli se Maula Virta.
- Anonyymi
Kyllä aivottomat löysi tämänkin palstan.
- Anonyymi
Onnea sinulle löydöstäsi!
- Anonyymi
Jarvenpaan Prisman talossa on S-ketjun Korona Baari nytkin :-) Joo, hiljaista on... pari vakio kaljaveikkoakin on poissa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kuka muistaa Pikkubaarin, Mannilantiellä 100 m Sibeliuksekadulta Louttiinpäin 60-luvulla.Siinä oli Nurmisen kaksikerroksinen puutalo.Ja alakerroksessa pikku baari.Tarjoilijana upea Sirpa.Siellä oli keskikaljan juoma kisat montakertaa.Kyllä ennen kaikki oli toisin.
- Anonyymi
Siinäkö missä nyt on Beam Hill ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkö missä nyt on Beam Hill ?
just siinä sama paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106