No möksälle tietty,eka kertaa talven jälkeen.4 vapaata,on aikaa vaan olla ja nauttia keväästä konkreettisesti mökillä.Ihanaa!!! =)
Kevään ja valon suuri juhla, pääsiäinen ,hakkaa tylsän talven synkkisjuhlan joulun mennen tullen.
Hyvää PÄÄSIÄISTÄ kaikille!=)=)Ja kevättä rintaaaaaaan! Juhuu!!
Mökillä
3
381
Vastaukset
- Pääsi jäinen
Sitä samaa!
- fantasia-forever
Pääsiäisloma on todella kyllä ihana loma...
Tuo viesti oli fantastisen positiivinen verrattuna noihin kaikkiin valituksiin näillä palstoilla. Hyvää pääsiäsistä! ;) - unohdettu
...mutta kuitenkin!!
Mökille piti mennä,mies meni ja jätti minut kotiin.
Tuli pikku riita joka paisui mahdottomuuksiin,kun toista ei saa ymmärtämään omaa negatiivista suhtautumistaan asioihin.
Hänen täytyy hallita ja hillitä mun intoa,kuulemma!!
Hänelle se tarkoittaa: Se täytyy myös tehdä,vaik mä vaan visioin,unelmoin,suunnittelen.Vailla että täytyy kaikkea toteuttaa.
Miten voi olla noin putkiaivo!!
Nyt yritän saada kulumaan koko pyhät,kaikki jossain muualla,ei ketään missään.
Mitä ihmettä mä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101