Meillä ihan liikaa, tulee kalliiksi. He eivät ymmärrä, että yhdellä palalla saa pyyhittyä oikein hyvin, kun taittelee sen oikein sormen ympärille. Eikä pyyhkimisen ideana myöskään ole kaivaa ulostetta peräreiästä. Olen kyllä näyttänyt heille miten säästäväisesti itse pyyhin, mutta kun olen laskenut paljonko he käyttävät paperia, niin joka vessakäynnillä menee ainakin kuusi palaa. En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.
Paljonko miehenne lapset käyttävät vessapaperia?
12
76
Vastaukset
- Anonyymi
Sahaa ne rullat puoliksi.
- Anonyymi
Hyvä idea!
- Anonyymi
Sun taloutesi ei kyllä korjaannu wc paperin säästöllä.
Sun tarttis tehdä jotain suurempia säästöjä. - Anonyymi
Eipä lopu wc-paperi.
Google-haku Korpela Paper Ky. - Anonyymi
Mun uuden vaimon tytär käyttää 2-3 rullaa päivässä, mutta annan sen anteeksi, koska hän korvaa sen omalla tavallaan.
- Anonyymi
Meidän kissa käyttää rullan päivässä 🐱🐱
- Anonyymi
Uutisissa sanottiinkin, että kyykkyviinin myynti on räjähtänyt koronan myötä...
- Anonyymi
On kai se kivampi tissutella karanteenissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai se kivampi tissutella karanteenissa.
Samaa mieltä
- Anonyymi
Järkyttävä aloitus! Ei kukaan normiälyinen pärjää yhdellä palalla. Kuinka valtavan suuri lauma noita miehen lapsia on, kun pelkkä vessapaperi tulee kalliiksi.?Kalliimpaahan ruoka on!
Eläkkeeni on alle 1000 € ja vaikka joudun miettimään tarkoin rahankäyttöni vessapaperia oon aina käyttänyt, en tuhlaillen sitäkään vaan sopivasti, aina sitä pisureissullakin jokunen pala menee, ainakin 4 "ruutua". Hygieenistä.- Anonyymi
Tuo aloittaja kertoo satuja.
- Anonyymi
Mode poisti viestini, jossa sanoin että vessapaperin sijaan käytämme kankaisia käsipyyhkeitä. Se on ihan totta eikä mikään trolli tai vitsi. T, Tuomas
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076