Varokaa "tummahiuksisia" rosvoseurueita.

Anonyymi

Ensimmäiset koronahuijarit jo liikkeellä – asukkaalta vietiin 2 000 euroa käteistä, tässä epäiltyjen tuntomerkit:

Poliisi etsii tapaukseen liittyen kolmea epäiltyä. Yksi heistä on noin 30-vuotias. Hän on noin kaksi metriä pitkä, vartaloltaan pulska ja hänellä on tummat hiukset. Tekohetkellä miehellä oli yllään tummat vaatteet.

Toinen mies on niin ikään noin 30-vuotias, hän on noin 170–180 senttimetriä pitkä ja hän on vartaloltaan pulska. Hän muistuttaa toista samanikäistä miestä ja oli tekohetkellä pukeutunut samalla tavalla tummiin vaatteisiin.

Kolmas miehistä on noin 60-vuotias, 170-180 cm pitkä ja hoikkavartaloinen. Tekohetkellä hän oli pukeutunut farkkuihin, ruskeaan villapaitaan ja harmahtavaan myssyyn.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006440330.html

5

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavattaessa itse teosta tapettava välittömästi nuo rosvot.

• Anonyymi

Tavattaessa itse teosta tapettava välittömästi nuo rosvot.

• Anonyymi

kulmahousuja?

• Anonyymi

Tuossahan aivan ilmiselvästi 60v isä ja hänen kaksi 30v poikaansa.
      isä on tehnyt pojat ehkä romaninaisen kanssa.Siksi 2 nuorinta oli tummia ja vanhin vaalea.Kyllähän Uudenmaan pikku paikkakunnilla tälläinen kokoonpano pitäisisi tietää,kuka valkolaismies on aikoinaan tehnyt lapsia romaninaisen kanssa.

• Anonyymi

Vanhusten huijaamiset jatkuu

Poliisin tietoon tulleissa rikoksissa huijarit ovat tehneet muun muassa ”koronatarkastuksia” tai tarjonneet ruokapalveluita. Itä-Uudellamaalla poliisin tiedossa on ainakin kaksi tekoa, joissa uhrien kotiin on menty asentamaan koronasuodattimia ja samalla anastettu käteistä, kultakelloja ja kultakoruja.

– Iäkkäämpien ihmisten sukulaisten ja läheisten kannattaa varoittaa lähipiirissä oleville ikäihmisille mahdollisista koronahuijareista.

https://rikosuutiset.fi/huijarit-hyodyntaneet-harskisti-koronaan-liittyvia-pelkoja-ita-uudellamaalla/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe