virpojat ovat paholaisesta

uskovaNRO1

Virpominen on paholaisen asian ajamistA. SE EI LIITY LAINKAAN JEESUKSEN KÄRSIMYKSEEN VAAN NOIDAT OLIVAT PIRUN KÄSKYLÄISIÄ. TÖRKEÄÄ ETTÄ LAPSILLE OPETETAAN TUOLLAISTA USKONNON VASTAISTA VOIMINTAA. KIRKON PITÄISI PUUTUA ASIAAN MUTTA MAALLISTUNEENA SE VIE VAAN KADOTUKSEEN.

9

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • µµµ

Lapset eiväy pukeudu noidiks vaan akoiks, ja lapset eivät edes ymmärrä noitia.

• fantasia-forever

Esittäisin oman mielipiteeni tuohon asiaan; minusta tuo oli kovin uskonnollista puhetta. Miettikääpä, että kaikki eivät ehkä usko täysin mihinkään hi*** J/j-umalaan... ja virpominen on lasten konsti saada nameja tms.

Sitäpaitsi virpominenhan on ennen ollut pelkkää siunaamista, eikä siitä saatu palkkioita..

Minusta virpomisessa ei ole mitään pahaa! x]

• µµµ

Jätin tähän viestin, että lapset pukeutuvat akoiksi. Kyllä jotkut voivat pukeutua noidiksikin, niin kuin minä, mutta se ei vie uskoa pois. Olen VAHVASSA uskossa!

• uskovaNRO1
        µµµ kirjoitti:

Jätin tähän viestin, että lapset pukeutuvat akoiksi. Kyllä jotkut voivat pukeutua noidiksikin, niin kuin minä, mutta se ei vie uskoa pois. Olen VAHVASSA uskossa!

Olet vääräuskoinen ja joudut kadotukseen JOS ET LOPETA TUOTA SYNTIÄ. RUKOILEN TÄNÄÄN 3 TUNTIA JOTTA JEESUS HERÄTTÄISI SYNNINTUNNON SINUSSA SYNTINEN.

• Shadow

Itsekin uskossa. Vahvasti uskovaisesta kodista olen, eivätkä vanhemmat ikinä ole olleet sitä vastaan, samoin kuin kirkkokaan. Muistan ala-aste -ajoilta, kuinka joka vuosi koulun pääsiäishartaudessa kävi pappi siunaamassa pajunoksat, jotka kukin oppilas oli kuvaamataidon tunneilla tehnyt, ja jotka sitten oli viety salin etuosaan hartautta varten.

Joidenkin mielestä virpominen on kerjäämistä. Lapset kiertävät ympäri naapurustoa jaellen vitsoja ja keräten karkkia.

En kyllä ennen ole kuullut että se jonkun mielestä olisi paholaisen asian ajamista. Kuka niin sanoo? Sinäkö, uskovaNRO1? Sinähän sen parhaiten tunnet tietävän, kun anteeksi asiasta poiketen, netikettikin tuntuu niin hyvin olevan hallussa.

Toistaen vielä, ei virpomisessa minun mielestäni mitään pahaa ole, ei todellakaan. Ja eihän juhliminen ja mässäileminenkään liity kummemmin Jeesuksen kärsimykseen(?). Sanoisin tässä nyt, että uskovaNRO1, asenteesi on suoraan keskiajalta. Kaikkihan toki tietävät miten tuolloin suhtauduttiin samansuuntaisiin asioihin?

Anteeksi jos loukkasin tekstilläni jotakuta, mutta vaikea muutenkaan ilmaista mielipidettään.

• µµµ

Shadow puhui asiaa. Ja sinä, uskovainenNRO1, sanon sinulle, että isäni on töissä kirkossa, ja kaikki perheestämme on uskossa, eikä yhdestä synnistä joudu kadotukseen, jokainen ihminen tekee syntiä. Itse jätit tänne syntisen viestin kun toivoit, että minä joudun kadotukseen.

• matami

Eroa kirkosta, jos se ei vastaa sinun käsitystäsi kristillisyydestä. Voit liittyä johonkin toiseen, tiukkapipoisempaan uskontokuntaan. Älä unohda, mitä Jeesus sanoi lapsista: Sallikaa lasten..

• Shadow

Shadow saapuu taas tänne säheltämään. Nimittäin ihan jäi mieltä vaivaamaan, että mikäs se sinun 'uskontokuntasi' olikaan?

Tai siis tulin vaan ajatelleeksi, että kuulutko Jehovan todistajiin, tmv. uskovaNRO1?

Anteeksi, saattoi olla jonkun mielestä vähän offia tuo kysymys. Poistun.

• µµµ

Te ette ymmärtäny nyt alkuunkaan mun viestiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe