Kampaajallakäynti

Anonyymi

Hei ! Miten kampaajat toimivat jos on useita asiakkaita yhtäaikaa, olisiko kampaajan hyvä jakaa ajat niin ettei olisi montaa asiakasta yhtä aikaa. Esm. ovi lukossa lappu ovessa jossa maininta ajanvaraus vain puhelimitse ja numero näkyvillä ovessa.

8

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi kerrallaan , kun pitää sterillisoida paikat Koronan takia, joka asiakkaan jälkeen, tai parempi, kun pitkittää nyt kampaamokäyntejä ainakin kaksi kuukautta.

• Anonyymi

Mun kampaajallani on nettiajanvaraus järjestelmä.
      Eihän ovia voi lukkoon laittaa, jos ovessa on aukioloajat, toiset tulee varaamaan ajan suoraan ovelta.

• Anonyymi

Parturi-kampaamot olisi kyllä syytä sulkea myös Suomessa välittömästi, koska Koronavirus on päässyt leviämään näin pahasti.

Tanskassa ymmärsivät sulkea kampaamot jo viime viikolla ja Suomessa näköjään vaan odotellaan, että tilanne menee vain huonommaksi. Ihan hirvittää, kun tietää, että lähikontaktissa tartuntavaara on ilmeinen!

• Anonyymi

No, sitten päästään monista pikku yrittäjistä eroon , kuten kampaamoyrittäjistä, hierojista kuntosaliyrittäjistä, kahviloista ,kaljabaareista ym yksin ja kaksin toimivista yrityksistä, työttömien ja yhteiskunnan elätettävien joukko kasvaa.
        Talous romahtaa, kohta ei ole työtä muilla, kun lääkäreillä ja sairaanhoitajilla, ja heidänkin palkanmaksajat ovat kunnat ja kaupungit, siis veronmaksajat.

• Anonyymi

Minun kampaamoni ei pidä oviaan nyt auki, ottavat nyt vain vastaan sopimuksen mukaan .

• Anonyymi

Parturi kampaamot ja kauneushoitolat nyt kiinni ,siinä ollaan lähempänä , kun metrin väli, korona voi tarttua.

• Anonyymi

Saksassa myös vain kaksi ihmistä kerrallaan saa tavata, ja turvaväli 1,5 m , Saksassa laitettiin myös parturit, kampaamot ja kauneushoitolat kiinni.

• Anonyymi

Antaa fledan vaan kasvaa tautipesäkkeitä ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe