Käykääpä kattomassa irc-galleriassa yhtä jutskua..
laittakaa hakusanaks Sirjonne ..
Järkytyin henk.kohtaisesti samannäköisyydestä :)))
Käykää kattomassa..
7
966
Vastaukset
- jokuvaan
Joo kyllä nyt pikkarit kostuu Jonnen faneilla, mutta tän kuvan henkilö taitaa kyllä olla tyttö.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SirJonne- Miiruli.,.
Kuvassa on tyttö! Mutta kun tämä tyttö halusi olla vakuuttavampi rock piireissä, niin hän alkoi ottaa mieshormoneja, ja niin kehittyi hän, jonka nykyisin tunnemme Negativen laulajana.
En tiedä onko sukupuolenkorjaus viety ihan finaaliin, mutta hormoneilla nainen saa jo puolessa vuodessa äänen matalaksi ja parrankasvun käyntiin. - murmeli
Miiruli.,. kirjoitti:
Kuvassa on tyttö! Mutta kun tämä tyttö halusi olla vakuuttavampi rock piireissä, niin hän alkoi ottaa mieshormoneja, ja niin kehittyi hän, jonka nykyisin tunnemme Negativen laulajana.
En tiedä onko sukupuolenkorjaus viety ihan finaaliin, mutta hormoneilla nainen saa jo puolessa vuodessa äänen matalaksi ja parrankasvun käyntiin.No niinhä olikin.. mene hoitoon ..
- mine
Miiruli.,. kirjoitti:
En tiedä onko sukupuolenkorjaus viety ihan finaaliin, mutta hormoneilla nainen saa jo puolessa vuodessa äänen matalaksi ja parrankasvun käyntiin.en huomaa mitään yhdennäköisyyttä, muuta kuin vaaleet hiuket.. aika.. mitenkä sen nyt sanois.. "huvittavan" näköinen ;)
- mmmmmmmmmmmm
aika kliffa, diggasin
- ...Minä....
no onhan se aika samannäkönen mutta ei se kyllä ihan niiiiin samalta näytä.. mut toikin on vaan mun mielipiteeni. :) tää "sirjonne" näyttää mun mielestä selvästi enemmän tytöltä kuin jonne.
- ...
...en kyllä saanu näkyviin mitään kuvaa...väitettiin vaan että käyttäjää Sirjonne ei löydy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279