Monissa kaupungeissa ihmiset ryhtyvät vapaaehtoisesti jo ruokaläheteiksi ja toimittavat kaupoista ruokaostoksia riskiryhmille kuten vanhuksille. Myös naapuriapua tarjotaan vanhuksille. Onko Lieksassa tällaista toimintaa?
Onko Lieksassa vapaaehtoistoimintaa riskiryhmien auttamiseksi?
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ne huijarit ala aktivoitumaan valtakunnallisesti vanhuksia auttamaan, tai ainakin auttavat vanhuksilta rahat pois.
Perussuomalaisten Tavio sanoo, että ruokalähetiksi ryhtyminen on tässä tilanteessa isänmaallista. Ehkä se ei ole yhtä miehekästä kun maahanmuuttoa vastaan uhoaminen, mutta ehdottomasti isänmaallista.
- Anonyymi
Nythän olisi hyvä tilaisuus työllistää tummia duunereita noihin ruokalähettihommiin niin näkyisi miten isänmaaliisia ovat ja puhaltavat yhteen hiileen, tai puhaltavat vanhuksilta rahat! Ei sentään niitä työhommiin ettei vanhat mummot joudu suotta vaaraan kuten se yksi vanha mummo siellä Oulussa pyykkituvassa, joten ei kannata avoimien ovien päivää jäjestää! Parempi kun vain pysyvät autettavien porukassa itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän olisi hyvä tilaisuus työllistää tummia duunereita noihin ruokalähettihommiin niin näkyisi miten isänmaaliisia ovat ja puhaltavat yhteen hiileen, tai puhaltavat vanhuksilta rahat! Ei sentään niitä työhommiin ettei vanhat mummot joudu suotta vaaraan kuten se yksi vanha mummo siellä Oulussa pyykkituvassa, joten ei kannata avoimien ovien päivää jäjestää! Parempi kun vain pysyvät autettavien porukassa itse.
Ei mustalle duunarille uksi aukeaisi, saati että antaisin kopekkaakaan näppiin etukäteen.
- Anonyymi
Ottaa sen ruoka palvelun, eli tuovat kotiin lämpimän ruuan. Siihen lisäksi pientä purtavaa kaupasta, niin kyllä pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897