Onko totta, että huumeiden suhteen Israelin laki ja sen poliisien käytännöt huumeiden suhteen ovat maltillisemmat Suomen lain ja tämän maan poliisikäytäntöön nähden?
Onko totta, että huumeiden suhteen Israelin laki
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä on ainakin tullut juttua, että joku mies Israelissa tekee uusia huumeita, ja syynä se, että ne eivät olisi niin tappavan vaaallisia, kuten heroiini yms. Periaate muistaakseni on myös se, että niitä ei voida euroopassa kieltää, koska laki ei tunne sellaisia aineita.
Montakohan sataa sivua kielletyistä aineista tulee tulevaisuudessa olemaan? - Anonyymi
Kannabistuotteiden käyttö Israelissa on selvästi yleisempää kuin Suomessa. Erityisesti Tel Avivissa niiden käyttö on täysin avointa.
Myös alkoholi on huume ja monella tapaa vaarallisempi kuin kannabis. Sen suhteen Israelissa ei ole samaa kovää kännäämistä kuin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174