Löytyykö ollenkaan vanhempia miehiä, joita kiinnostaa ihan omanikäinen nainen seurustelu- ja seksimielessä? Vai haluavatko kaikki vain nuorempaa?
T. Nainen 61
Vanhempi mies vanhemmalle naiselle?
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tuohon kysymykseen en tiedä vastausta ja minua katso enempi kiihottaa enempi paljon vanhemmat naiset... m41
- Anonyymi
Moikka kyllä mulle kelpaa sinun ikäinen nainen, olen itse 65v ja haluja olisi vaikka mihin.
Löytyy kyllä jos kiinnostaa voin kertoa mistä
- Anonyymi
Kyllä olis 64v hki
Kyllä löytyy olen 57v haluaisin mielelläni vahempaa naista seksimielesssä. Ota yhteyttä ja kirjoita miten sinun saa yhteyttä. t. kjef
- Anonyymi
Siten että nuuhkit mummon rusinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten että nuuhkit mummon rusinaa
Taidat puhua omasta mieli puuhastasi.Vieläkö mummos elää vai pidätkö sitä raatona peräkammarisissasi ja nuuhkit.
- Anonyymi
Olen 61 v ja samanikäistä kävis
- Anonyymi
Täällä olisi 67 vuotias mies joka on kiinnostunut nimenomaan vanhemmista naisista, Tykkään peleta kielen ja sormien kanssa tuottaakseni sinulle nautinnon.
Hyvin kävis vanhempaa, Etelä-Pohjanmaa, m57
- Anonyymi
Hhmm, tällä ois halukas 47 mies, jota vanhemmat ja kokeneet naiset kiihottaa...mistäpäin sä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833