Jehovan todistajat ovat aina käyttäneet hyväkseen kaikki maailmalla esiintyneet sodat, onnettomuudet ja sairaudet saarnaamisessaan. Aina ne ovat olleet merkkejä ihan pian tulevasta Harmageddonin sodasta, jota seuraa paratiisin kaltaiset olosuhteet.
Vuonna 1914 alkaneen ensimmäisen maailmansodan tuli huipentua Harmageddoniin. Ei huipentunut. Vuonna 1939 alkaneen toisen maailmansodan tuli huipentua Harmageddoniin. Ei huipentunut.
Nyt kun koronavirus on pysäyttänyt melkein koko maailman, Jehovan todistajat käyttävät tätä taas hyväkseen markkinoidakseen paratiisia maailman ihmisille. Ihan pian Harmageddon tulee, ja sen jälkeen paratiisi, kuten on jo yli sata vuotta luvattu. Kokouksissa puhutaan, että olemme aivan lopun ajan lopussa. Ja Jehovan todistajat uskovat - ja pelkäävät, mitä kaikkea tämä tuo tullessaan. Selviytymisreppua pakataan ja kauhistellen odotetaan, milloin se tulee todelliseen käyttöön.
https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w765.html
Jehovan todistajien nettisivuilla pelottelukampanja
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ne osaa kyllä hyödyntää kaikki vastoinkäymiset uskonsa markkinoinnissa. Minua ainakaan ei vakuuta. Tarttuvia laajalle leviäviä tauteja on aina ollut ja tulee olemaan jatkossakin. Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä, eikä se todista mistään.
- Anonyymi
Eikös se aidskin ollut joku tämmönen. Ihmisiä on kautta aikain kuollut erilaisiin kulkutauteihin. Onneksi on niitä, jotka eivät turvaa vain raamattuun vaan kehittävät lääkkeitä ja hoitomenetelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244