Sarin 9.3.2020 saama näky koronaviruksesta, Italiasta ja Euroopasta

Sarin 9.3.2020 saama näky koronaviruksesta, Italiasta ja Euroopasta

Näin näyn Euroopan kartasta. Italiasta nousi musta, iso, karvainen, kädellinen ja jalallinen jättiläinen. Se kohottautui pystyyn molemmille jaloilleen ja kohotti karvaiset kätensä pystyyn ja riemuitsi.

Hetken kuluttua jättiläinen kaatui suorilta jaloilta koko Euroopan päälle, pää tänne Suomea kohti. Tänne hipaisi vain pieni osa, Euroopan ylle pahiten.

Kartalla Espanja ja Ranska erotettiin, tuli ikään kuin railo muuhun Eurooppaan nähden.

Ilman Jumalan sallimusta ei tapahdu mitään. Heti näyn jälkeen näytettiin ovi auki taivaaseen. Herra saa pahankin palvelemaan hyvää. Tulee herätyksen ajat, sieluja pelastuu, Euroopan herättelyä, tempaus lähestyy, viimeinen suuri sadonkorjuu ja rakkauden herätyksen aika.

Italia, Espanja ja Ranska ovat nyt pahiten kärsineet koronavitsauksesta - ovat ensimmäisessä aallossa. Muu Eurooppa seuraa toisessa aallossa.

Goljat kaatuu, kun nyt yhtenä rintamana piskuinen kansamme nousee paastoon ja rukoukseen pääsiäiseen asti.

Nyt on viisaiden neitsyeiden lailla oltava hereillä ja valvottava ja rukoiltava hengessä ja totuudessa. Herätkää ja ottakaa Jumalan armeijassa paikkanne linjastossa. Se muuttaa kansamme kohtalon.

Herra Sebaot kutsuu – pasuuna totisesti soi. Sotajoukkojen rivistöt on saatava yhtenäisiksi palvomaan elävää Jumalaa.

Jeesus on tie, totuus ja elämä. Ajamme vihollisen pois maastamme ja rajoiltamme. Ylistyksessä on voima ja ylistysliput liehumaan!

5

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ois vähän uskottavampi kun olisi saanut näyn viime vuonna tai aikaisemmin.
      Jos kansa ei paastoakkaan pääsiäiseen asti niin palataan asiaan.

• Anonyymi

"kirjoitat":
      Tulee herätyksen ajat, sieluja pelastuu, Euroopan herättelyä, tempaus lähestyy, viimeinen suuri sadonkorjuu ja rakkauden herätyksen aika.

Nyt on viisaiden neitsyeiden lailla oltava hereillä ja valvottava

Herra Sebaot kutsuu – pasuuna totisesti soi.

Sotajoukkojen rivistöt on saatava yhtenäisiksi palvomaan elävää Jumalaa.

EIKÖ Kukaan enää Lue Raamattua?
      tässä jokaisessa "lauseessa" on suuria virheitä, mitä tulee, Jumalan Sanan ja Itse Jeesuksen ilmoitukseen.

nyt, ekaksi:
      Matt. 25:
      5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.

MIKÄ tässä ilmoituksessa, ei vain mene perille, oma tekoisten unien ja profeettojen kohdalla!

KAIKKI, ei osa, vaan KAIKKI!

Joten, tätä yhtä Sanan eli ilmoituksen eli vertauksen tahi esikuvan mukaan, KAIKKI NUKKUVAT!

Jos, kaikki nukkuvat, kuka on sitä, mukamas suurta herätystä julistamassa? (ironiaa tahi sarkasmia -->) unisaarnaajat!

MISSÄ, Herra tahi Profeetat ilmoittaa että tulee, herätys tahi vieläpä suuri herätys!
      eikö Herra Itse Sano:

Luuk. 18:
      8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

8 Minä sanon teille, että hän on toteuttava heidän pyyntönsä äkisti. Kuitenkin, ihmisen poika on tuleva; löytääkö hän siis sitä uskollisuutta maan päältä?

eli, USKOLLISUUTTA ja toisen mahdollisen käännöksen mukaan seuraajia, eli niitä jotka ovat uskollisia, kenelle ja mille.

Joten NÄYTÄ ,asiayhteydessä oleva paikka, jossa on mainittu, eli ilmoitettu että lopunaikana, loppu suoralla on herätys!

- - - rakkauden herätyksen aika.? ? ? ?
      voi voi ja voi, MIKSI ETTE LUE mitä Herra sanoo:

"16 Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan,
      17 ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden."

ja tämä sitten on rakkauden herätys, kun uskovat tappavat toisiaa!
      ja koko maailma vihaa meitä ja tappaa !

VOI te järjettömät tompelit!
      Mitä sanoo ilmestyskirja! missä siinä on rakkaus, edes seurakunnan sisällä, niiden harvojen kesken jotka ovat lujia loppuun asti!
      Mistä ne martyyrit, alttarin alla, ovat tulleet?

HUOM: neljännen sinetin!

7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
      8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
      9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
      10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
      11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.
      ja
      "kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku,"

Eli tämäkö on sitten suuri herätys ja vieläpä rakkudellinen!

"Herra Sebaot kutsuu – pasuuna totisesti soi."
      Ja jos on mennyt ohi, niin:
      PASUUNA mitä Jumala soittaa eli käyttää, antaa äänen joka ei ole epäselvä!

1. Kor. 14:8
      Niinikään, jos pasuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?

Mooses:
      9 Ja kun te maassanne lähdette taisteluun vihollista vastaan, joka teitä ahdistaa, niin soittakaa torvilla hälytys; silloin te muistutte Herran, teidän Jumalanne, mieleen ja pelastutte vihollisistanne.

joten, jokainen uni ja ennustus ja profetia ja profeetta, antaa epäselvän äänen!
      ja vieläpä vastoin Jumalan ilmoitusta!

MIKSI TE ETTE LUE JUMALAN SANAA!

oi Herra, kuinka kauan minun tulee kärsiä näitä syntiä, jotka vain leikkivät ja soittavat huilua toisillee!
      16 Mutta mihin minä vertaan tämän sukupolven? Se on lasten kaltainen, jotka istuvat toreilla ja huutavat toisilleen
      17 sanoen: 'Me soitimme teille huilua, ja te ette karkeloineet; me veisasimme itkuvirsiä, ja te ette valittaneet'.

Kuinka kauan te olette kuin järjettömät orhit ja hirnutte ja huudatte, mutta ette tahdo tehdä mitä Herra SANOO:
      Matt. 22:29
      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
      ja
      Jer. 50:6
      Kadonnut lammaslauma oli minun kansani. Heidän paimenensa olivat vieneet heidät harhaan eksyttäville vuorille; he kulkivat vuorelta kukkulalle, unhottivat lepopaikkansa.
      LUE ASIA YHTEYS!
      Matt. 24:4
      Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      kuka ja missä on eksytys?
      naiset ja lapset, ja seurakunnassa!

Eikö Ilmestyskirja näin sano!

ÄLKÄÄ KUUNELTKO valhe ja petosta!
      Herra sanoo:
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen,
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja
      - - - kaikki seurakunnat saavat tuntea, - - -
      merkit täynnä

• Anonyymi

ja aloittaja, herra suuri ja mahtava opettaja, suolaa joka tuuttista sama, jask'''!

TEE PARANNUS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Näissä kirjoituksissa on ongelma siinä miten ne esitetään. Ensin kerrotaan näky ja sitten aletaan itse selittää sitä. Usein selitys voi olla vääräkin.
      Siksi näky pitäisi erottaa tekstissä selväksi kokonaisuudeksi erilleen selityksestä.

Itse lukisin siitä vain tekstin "oveen" asti. Loput on kirjoittajan omaa tulkintaa.

• Anonyymi

Surullisella tavalla aloittaja pitää yllä ontto spekulaatiotaan profetioiksi nimettynä. Kukaan tervehenkinen uskova ei ota todesta niitä satoja erilaisia (profetioita) joita aloittajan sivuilla on. Jo profeetta Jeremia aikoinaan nuhteli omatekoisia profeettoja ja sanoi, mitä? Kannattaa opiskella Jeremian 23. luvusta---

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7435
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4585
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4485
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2666
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2312
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2303
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe