Päivää porukat!
Löytyykö tietoa Firenzestä. Olen Menossa vaimon kanssa katsomaan DUOMOa. Hotellit ja Matkat ovat kohdallaan. Mutta löytisikö hauskoja Paikkoja?
Firenze
5
1006
Vastaukset
- italiaan ihastunut
Hei!
Firenze on aivan ihana kaupunki. Nähtävää riittää ja kannattaakin ottaa mukavat kengät mukaan! Itse ihastuin aivan valtavasti hieman kaupungin ulkopuolella olevaan näköala/maisema paikkaan(Piazza Michelangelo). Myös tuolla samaisella kukkulalla on erittäin kaunis kirkko, suosittelen. Duomo on myös vaikuttava kokemus.
Oikein hyvää matkaa!- kirsikka
Firenze on minunkin lempikaupunkejani. Eniten nautin kaupungin ilmapiiristä ja huikaisevista maisemista lukuisine siltoineen - liian täyteen ei siis kannata aikataulua buukata, että jää aikaa siemaista campari soodat jossain kivassa katukuppilassa ;)
Jos kuitenkin vähänkään pidät taiteesta, niin suosittelen ehdottomasti käymään Uffici-galleriassa. Liput muistaakseni voi varata etukäteen jolloin välttää jonottamisen.
Tässä linkki:http://www.virtualuffizi.com/uffizi/index.htm
kiitos linkistä! meni heti tovi seikkaillessa uffizzin huoneissa
Pitääkö nyt, huhtikuussa ,hankkia museon- Uffisi tai taidemuseon-Davidin haluaa nähdä- liput etukäteen netistä? Onko jonoja?
- eeeee
ja minkä itse kävin katsomassa Firenzessä on Ponte Vecchion silta. no, onhan siellä vaikka mitä katsomisen arvosta.toi tuli ensimmäisenä mieleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101