Päivää porukat!
Löytyykö tietoa Firenzestä. Olen Menossa vaimon kanssa katsomaan DUOMOa. Hotellit ja Matkat ovat kohdallaan. Mutta löytisikö hauskoja Paikkoja?
Firenze
5
1006
Vastaukset
- italiaan ihastunut
Hei!
Firenze on aivan ihana kaupunki. Nähtävää riittää ja kannattaakin ottaa mukavat kengät mukaan! Itse ihastuin aivan valtavasti hieman kaupungin ulkopuolella olevaan näköala/maisema paikkaan(Piazza Michelangelo). Myös tuolla samaisella kukkulalla on erittäin kaunis kirkko, suosittelen. Duomo on myös vaikuttava kokemus.
Oikein hyvää matkaa!- kirsikka
Firenze on minunkin lempikaupunkejani. Eniten nautin kaupungin ilmapiiristä ja huikaisevista maisemista lukuisine siltoineen - liian täyteen ei siis kannata aikataulua buukata, että jää aikaa siemaista campari soodat jossain kivassa katukuppilassa ;)
Jos kuitenkin vähänkään pidät taiteesta, niin suosittelen ehdottomasti käymään Uffici-galleriassa. Liput muistaakseni voi varata etukäteen jolloin välttää jonottamisen.
Tässä linkki:http://www.virtualuffizi.com/uffizi/index.htm
kiitos linkistä! meni heti tovi seikkaillessa uffizzin huoneissa
Pitääkö nyt, huhtikuussa ,hankkia museon- Uffisi tai taidemuseon-Davidin haluaa nähdä- liput etukäteen netistä? Onko jonoja?
- eeeee
ja minkä itse kävin katsomassa Firenzessä on Ponte Vecchion silta. no, onhan siellä vaikka mitä katsomisen arvosta.toi tuli ensimmäisenä mieleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985