Tarkoitus valaa kelluvan laiturin alle anturat joista sitten kettingit ristiin kiinni laituriin . Veteen tulee kaksi big bägiä (niissä on ollut 700kg per säkki koriste kiviä) .
Painotan ne pohjaan ja kiinnitän niihin 200mm betoniformuputken joista lasken betonin säkkiin Idea on etttä, valulu muotoutuu kivien väliin ja "ankkuroi " anturan lujasti kiinni !? Mutta miten RAUDOITUS tehdään . Omistan myllyn vibran jne.
sekä pitkän kokemuksen valu/muuraus töistä
ps. Etelä länsituuli puhaltaa n neljän km päästä rantaan .
Miten raudoitan betonivalun veteen .
6
264
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös maan päällä ensin säkkiin spiraalia. ja sen sisältä lenkkejä ylös.
Ruostumatonta kaivannee ainakin ketjulenkkiin. - Anonyymi
Lainaa jostain ruuvipumppua esim "Cura 2500". Ruuvipumpulla saat laastin pumpattua. Painovoimaisesti laastin leviäminen voi olla hiukan epävarmaa.
Raudoituksen ongelma ei ihan auennut. - Anonyymi
Normaalisti ankkuripainot tehdään maissa ja nostetaan veteen.
- Anonyymi
Jotkut valaa jopa jään päällä.
- Anonyymi
Eihän se betoni edes sovellu painojsi veden alla, melkein kelluvaa tavaraa muodosta riippuen ja siitä voi tehdä veneenkin.
- Anonyymi
Niin, kuulemma lentokoneitakin tehdään betonista kun se on niin kevyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2504485
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 432194
- 412154