Eli pitääkö BTM/bi miehen peppu paitsi olla posliini ja puhdas niin mielestäsi? A laiha/luinen? B lihaksikas? C pyöreän naisellinen? D pyöreä pallo peppu? E leveä/lihava?että saa sinut kovaksi!!ehkä myös pienet perustelut on ok!!!kiitos
Sinun mieleen
14
975
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo kokemuksia,
- Anonyymi
Millanen itelläs
- Anonyymi
Sulta on aivotkin menny siinä hommassa.Kovalevy tuntuu olevan jumissa.
- Anonyymi
C ja D väli muoto miulla!!
- Anonyymi
Komee
- Anonyymi
Juu en ole vielä rukkasia saanut jos treffit sovittu toppien kans ja varsinkin vanhemmat miehet tykännyt itse olen 40v mukavoo on ollut!!
- Anonyymi
Painuuko syvä
- Anonyymi
B- ja C kiihoittais kivasti :-)
- Anonyymi
Posliini ja puhdas tietenkin ja naisellinen c on kiva :) ukm55
- Anonyymi
Jep vielä nää farkut mitkä antaa muodot hyvät pepulle niin kyllä näitä kelpaa puristella ja läpsiä ei ne siitä kulu!!kiva kiusotella kaupois ja muissa paikois nii näkee kuka hetero ja kuka ei ku katse seuraa!!onpa jokunen tuttavuuksien niin syntynyt ku ala hyllylle kumartaa oikeen aikaisesti ja pinkeet varkut jotka kiristyy pakaroiden kohdalta oikeeseen aikaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep vielä nää farkut mitkä antaa muodot hyvät pepulle niin kyllä näitä kelpaa puristella ja läpsiä ei ne siitä kulu!!kiva kiusotella kaupois ja muissa paikois nii näkee kuka hetero ja kuka ei ku katse seuraa!!onpa jokunen tuttavuuksien niin syntynyt ku ala hyllylle kumartaa oikeen aikaisesti ja pinkeet varkut jotka kiristyy pakaroiden kohdalta oikeeseen aikaan!!!
Mä myös pidän tiukkoja stretch-farkkuja ja ne tuntuu ja näyttää kuumilta tiukkassa pepussani!
- Anonyymi
Kyllä tiukka peppu saa multa täydet pisteet :-)
- Anonyymi
pyöree tai lihava paras. eikä tarvi olla posliini >:)
- Anonyymi
Niin ja itse tykkään että mies katsoo ja runkkaa itseään ja juuri kun laukee niin tuo kalun aivan kiinni pallo peppuun ja laskee paineella siemenet sisään pepun huulilta!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471