mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi,
joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."
Teuvo Suni: "KUN SINÄ RUKOILET
6
59
Vastaukset
Tarkista ensin kätesi:
"Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä. Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, koska kätenne ovat veren tahrimat.""Jos teitä jossakin paikassa ei oteta vastaan eikä kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne. Tämä on oleva todiste heitä vastaan."
Ylistys Jeesukselle!
- Anonyymi
TV7:n julkiset rukousohjelmat. Ihmiset lähettelevät kirjeitään ja rahaa noille julkisille rukoilijoille ja kertovt sairauksiaan ja uskovat, että siten Jumala paremmin kuulee heidän pyyntöjään.
Jeesus opetti rukouksesta ihan muuta.Tottakai Saatana oman valtakuntansa ihmisiä rakastaa.
Mitä enemmän kauniita valheita, sitä enemmän palkkaa:
"Totisesti, he ovat jo palkkansa saaneet."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803