Montako kilokaloria pittää syyä että se on ahmimista
Ahmiminen....
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
noin 5000kilokaloria.
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään kalorirajaa. Kaikki runsaasti liikaa syöminen siten että se on jo haitallista, voidaan tulkita ahmimiseksi. Erityisesti silloin jos se liiakasyöminen tapahtuu nopeassa tahdissa, vaikkapa mättämällä peräkkäin useita isoja hampurilaisaterioita.
Moi!
Mitään kalorimäärää ei ole olemassa, josta voisi tarkastaa onko oma syöminen ahmimista vai ei. Jos sinulla on syötyäsi fyysisesti huono olla, on kuvottava tai ällä olo, se on yksi merkki ahmimisesta. Toinen, ja tärkeämpi, on se että tulee syyllinen olo tai häpeää syötyä ruokamäärää. On halu salailla ja yrittää pitää huolen siitä, että kukaan ei saa tietää.
Usein ahminta on yhteydessä siihen, että meillä on stressiä, vaikeita tunteita tai ajatuksia, olemme yksinäisiä tai meillä on muuten huono olla. Eli sen sijaan että yrittäisit olla syömättä tai syödä vähemmän, olisi hyvä miettiä näitä tunnejuttuja, yrittää puhua vaikeistakin asioista ja yrittää saada niitä asioita elämäänsä, joita kaipaa.
Puhuminen, se on usein paras lääke.
Ystävällisin terveisin
Sami / Lounais-Suomen-SYLI ry
www.syliin.fi
www.syomishairioliitto.fi- Anonyymi
moikka. mulla on ollut paljon ahmimista, en haluis myöntää sitä mut nii. Mikä muu kuin puhuminen auttaisi? ei oikein oo ketään jolle puhua. vanhemmat ei oikein ymmärrä aina mun ongelmia ja kaverit ei ehkä ymmärrä hirveen hyvin. voiko tästä puhua jollekkin ammattilaiselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738