Kampaajat ei usko!

Anonyymi

Miksi kampaaja ei usko asiakasta?
Hiukseni ovat supisuomalaiset, silkin hienoa hiusta mutta sitä on paljon!
Lisäksi hiukseni ovat luonnostaan taipuisat.
No haluaisin latvani leikattavan mahdollisimman tasaisesti, ilman mitään ihme kulmia ja porrastuksia. Koska muuten hiukset vääntää kaikkiin ilmasuuntiin, enkä koskaan saa sitä nätisti!
Miksi kuitenkin kampaaja sanoo leikkaavansa tasaisesti, mutta seuraava kampaaja kertoo hiusten olevan täynnä kulmia ja vinkkeleitä??
Onko ainut mahdollisuus antaa hiusten kasvaa niin pitkäksi, että saa itse leikattua??!

5

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hiukset kasvaa kaikki vähän eri tahdissa ja latvat kuluu ,toiset hiukset enempi ja toiset vähempi, siitä tulee kulmia ja vinkkeleitä.
      Kun juokset kampaamosta toiseen ,niin aina se uusi haluaa vähän päteä , et sais susta vakiasiakkan, siksi haluaa mollata edellistä kampaajaa.

• Anonyymi

Siis mun hiukset on heti leikkauksen jälkeen vaikeet saada siten kuin haluan!
        Yksi kampaaja osasi leikata hiukseni, hän niistä ihme kulmista sanoikin!! Ja oli vielä hänen oma lapsi joka niitä leikkasi!!
        Olen käynyt 3 eri kampaajalla eli en ole juossut edestakaisin kampaajalta toiselle!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mun hiukset on heti leikkauksen jälkeen vaikeet saada siten kuin haluan!
        Yksi kampaaja osasi leikata hiukseni, hän niistä ihme kulmista sanoikin!! Ja oli vielä hänen oma lapsi joka niitä leikkasi!!
        Olen käynyt 3 eri kampaajalla eli en ole juossut edestakaisin kampaajalta toiselle!!

Mitä kitiset ,käy sillä yhdellä joka leikkas ne siten , kun halusit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kitiset ,käy sillä yhdellä joka leikkas ne siten , kun halusit.

Kun en voi, on jäänyt eläkkeelle jo.
        Mietin vain mikä on, kun kampaajat ei voi leikata suoraan tasasesti jos asiakas haluaa! Asiakas kyllä tietää parhaiten mikä omissa hiuksissa toimii ja mikä ei!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en voi, on jäänyt eläkkeelle jo.
        Mietin vain mikä on, kun kampaajat ei voi leikata suoraan tasasesti jos asiakas haluaa! Asiakas kyllä tietää parhaiten mikä omissa hiuksissa toimii ja mikä ei!!

Oletko jo kokeillut kaikki oman paikkakuntasi kampaamot ja lähikunnan kampaamot, et voi sanoa, että kaikki tekee niin , jollet ole kaikkia kokeillut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe