Hei
Minkälaista on olla Cpvammainen näin corona viruksen aikana, teen väitöskirjaa (AMK) aiheesta vammaisen velvolllisuudet..
Cpvammainen ja Coronavirus
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Lähdetään ensin alkuun siitä että olet väärällä palstalla.
Cp ei ole kehitysvamma vaan liikuntavamma, ja niillä on ero kuin yöllä ja päivällä.- Anonyymi
Eikä "väitöskirjan" aihekaan vaikuta kovin harkitulta. Eikö väitöskirjoja tehdä vain yliopistossa?
- Anonyymi
On ollut aika ennen koronaakin. Itse olen jo vanhempi liikuntavammaiset ja työtön. Muutama vuosi sitten olin TYP keskuksessa hieman itseäni vanhemman naispuolisen psykologin haastattelussa ja hän kertoi että oli melkein itkenyt kun sai tietää elämästäni.
Mutta eihän netissä voi alkaa elämäänsä avaamaan kun ei tiedä kuka kukin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319