Heippa, minulla hirveä, huoli kuinka kauan kaksi vuotias, lapsenlapseni, muistaa olemassa oloni, jos tämä karanteeni jatkuu, kohdallani, useiksi kuukaudeksi? Olen 51 vuotias, jolla on monia sairauksia, esim, sytosstaatti hoitoinen Syöpä, diabetes yms. Olen mies, joka on hoitanut lapsenlastani, viimeisen vuoden, kun oma tyttäreni on, ollut töissä. Kova on ikävä, kun oma tyttäreni, ei uskalla tuoda jälkeläistään, hoitoon, ettei pappa saa tautia. 😷
Karanteeni, riskiryhmät.
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän huolesi, minä karanteenissa oleva 72-vuotias mummu. Lapsenlapseni ovat alle kouluikäisiä. - Voitko pitää lapseen yhteyttä skypellä, puhelimella tms? Minun kaksivuotias lapsenlapseni haluaa soittaa minulle usein. Mutta sen olen huomannut, että hän on hämillään ja ikävissään. Tämä on kovaa aikaa meille kaikille. - Voisitko tavata lasta ulkona vanhempien läsnä ollessa, turvavälin säilyttäen?
- Anonyymi
Aika vaikeaa voi olla pienen lapsen ymmärtää miksi ei saa mennä isovanhempaa halaamaan, jos näkevät ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vaikeaa voi olla pienen lapsen ymmärtää miksi ei saa mennä isovanhempaa halaamaan, jos näkevät ulkona.
Lapsen voi pitää vaikka rattaissa istumassa ja lähteä kävelylle, kulkea lapsen näkyvissä ja jutella hänelle. Meillä on toiminut.
- Anonyymi
Tuossa avauksessasi oli aivan liikaa pilkkuja ja joitakin yhdyssanavirheitä.
- Anonyymi
WhatsApp on hyvä, toimii kuin puhelin, videopuhelu.
Kyllä tää menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220