Tuota touhua kun katsoo, ei käy kateeksi.
https://www.is.fi/perhe/art-2000006455334.html
Onneksi ei ole lapsia
14
<50
Vastaukset
Siellähän oli ihan kansakuntamme tulevaisuudentoivokin.
Hammaskeijulta fyffet ilman hammasta.- Anonyymi
Naiset tekee lapsia jännämiesten kanssa ja kasvatus on sitten huonoa.
- Anonyymi
Jännä kommentti.
Älä nyt tuo on arkea.
Onneksi minulla on lapsia.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kun huomioit ”äitin oleva paska” mutta 5vuotias kirjoittanut, saa olla hyvin ylpeä äiti.
Tai siis pasna.
Taiteellista asioiden käsittelyä kyllä, sommittelu ja kiteytys myös kohdillaan. Anonyymi kirjoitti:
Tai siis pasna.
Taiteellista asioiden käsittelyä kyllä, sommittelu ja kiteytys myös kohdillaan.Ooppas suloinen🥰
Heh, aikansa kutakin. Onneksi on lapsia.
Voih, mulle ei sekamelskat, pyykkivuoret sun muut merkkaa mitään. Lapset ovat ihania! ❤
- Anonyymi
Montako löytyy?
- Anonyymi
Käy ja ei käy kateeksi. Piisaa tuossa varmaan iloa vaivojen vastineiksi. Moni kuva hymyilyttää erakkoakin eristyksissä.
- Anonyymi
Tuo ämpäripää oli hauska.
- Anonyymi
Minulla on kaksi, jotka ihan yksi kasvatin isoiksi nuoriksi aikuisiksi todella hyvin tuloksin. Meillä oli tiivis rakastava perhe, jossa säännöt antoivat turvaa, ja kaikesta sai tulla puhumaan. Siitä he ovat nyt jälkeenpäin kiitelleetkin. Äiti oli turvallinen ja kotona hyvä olla. Meille oli tervetulleet myös lasten kaverit, ja kyllä he tulivatkin. Ruoka-aikoina istuivat pöytään kuten muutkin, kertoivat minulle huoliaan. Se oli todella mukavaa aikaa jota muistelen suurella lämmöllä.
Poika lähti ensin, armeijaan ja sen jälkeen alkoi opiskelut toisella paikkakunnalla. Tytön kanssa elettiin kahden, kunnes tuli hänen vuoronsa lähteä opiskelun perässä muualle ja kun valmistui poikakaverin kanssa yhteen muutto. Poika oli myös muuttanut omilleen.
Oli se vaikeaa aikaa pari vuotta ainakin. Ikävöin ihan mielettömästi, mutta kun totuin siihen että asun yksin aloin viihtyä toden teolla. Nyt pidetään yhteyttä säännöllisesti ja edelleen minulle avaudutaan asioista ja yritämme yhdessä ratkoa niitä. Olen elänyt sinkkuna lasten kanssa siitä asti kun nuorempi oli 3-vuotias. Isänsä ei osallistunut mitenkään vaan häipyi. En perään itkenyt, niin oli paras. Uutta miestä en ole voinut edes ajatella, ja vuosien kuluessa koko ajatus on käynyt yhä mahdottomammaksi. Elämä on ollut hyvää ja rikasta. Tämä on ollut minulle hyvä ratkaisu, toisille on joku toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955