Kun uusimaa on kiinni?
Miten käy vihreitten huumebisneksen
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huumeiden hinta nousee muualla maata nopeammin kun pääväylää haittaa poliisit?
- Anonyymi
Ei hätää poliisi avustaa uudenmaan rajalla bisneksissä kuten aina ennekin on se heillekin iso tulo kuten tiedetään toki määrät vähenee hinnat nousee ja peli raaistuu kun velkojen maksu ei onistukkaan sitten pittää tehä enemän rikoskia että saa sen pienen annoksen.
- Anonyymi
Niin. Onhan Pasilassa hinnastot valmiina Aarnion jäljiltä. Hintoihin indeksikorotus, kauppa käy taas kuin ennenkin.
- Anonyymi
Pois iva wankersson höyryttää folioo oli raja kii tai auki.
- Anonyymi
Se kukoistaa edelleen.
- Anonyymi
Joutuuvat käyttäämään huumeet itse, kun reitit maakuntien teineille on tukossa
- Anonyymi
Tulee normaali poismeno, kun kokaiiniakin vetää 50grammaa nenäänsä kerralla ;:D
- Anonyymi
No, kesä tulee ja puhdasta ruohoa neliapiloineen kasvaa, kun ei ole auto kolonnat sun muut saastuttaneet, eikä lentokoneiden kerosiini.
Nurmikosta vihreät kuivattaa hyvää pössyä ja myy sitä kohtuulliseen hintaan. Haavistokin heiluu laidasta laitaan ja Ohisalo ajaa itäkeskuksen seinään. Polkupyörällä. - Anonyymi
Ei Ohisalo ole kertonut, se kuuluu salaisiin asioihen turvallisuussyistä tietenkin.
- Anonyymi
Onneksi Uusimaa ei tarvitse mistään mitään. Se pärjää omillaan.
- Anonyymi
Kaikin puolin tilanne on hyvä, kauppa käy ja hinnat nousevat kohisten. Varastot on vajaat väliaikaisesti, mutta kannabis ja opium kukkivat ja uutta satoa on luvassa, laajennamme tuotantoa. Corona kuitenkin rajoittaa maahantuonti hivenen.
- Anonyymi
Korona haittaa vain hieman jämien myyntiä.
- Anonyymi
En tiedä mutta onneksi alkot menevät kiinni kautta maan.
- Anonyymi
Aloittajalta kysyisin, monellako vihreällä kansanedustajalla on rikosrekisterimerkintä? Vastaus, ei kenelläkään, entä monellako persujen kansanedustajista on rikosrekisterimerkintä? Vastaus, lähes kaikilla.
- Anonyymi
doneja käyttävät ja mettiä osaksi ohi kahalaavat, kyllän noitten juonit tunnetaan
Raja pohjolassa ruotsiin pidetään auki, huumeet ja nuuska pitää saada kulkemaan, "varmuusvarastot" Suomessa ehtyvät pikavauhtia , ruotsi se tarjoaa jälleen apuaan, vai mitä henriksonni ja ohisalo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481