Vanha keskustelu nikin Näinseasiaon kanssa (ent. Bibeln, ent. EvLut)

Kirjasin vahingossa entisen nimimerkkini, ja kone vaati puhelinnumeroa. Lähetti koodin. Kun lähetin koodin takaisin, avautui tiedosto entisistä keskusteluista. Mielenkiintoista.

Nimimerkki Näinseasiaon (ent. Bibeln, ent. EvLut) kirjoitti 23.02.2019 18:51:

"... sinä elät tilassa jota Jeesus kutsui Pyhän Hengen pilkkaamiseksi."

Vastasin 23.02.2019 19:55:

"Olet lausunut kadotustuomion. Tiedät, mitä siitä seuraa."

Näinseasiaon kielsi tekonsa ja vastasi 24.02.2019 15:55:

"Luulet kai olevasi näppärä? Säälittävä sinä olet vihankiihkossasi! Sinähän itse tulit lausuneeksi kadotustuomion!"

x x x

Jeesus sanoi Markuksen evankeliumin mukaan:

3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

Matteuksen mukaan:

12:31 ...Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.

x x x

Mitä tästä opimme: Ei pitäisi edes kiivastuessaan lausua: "... sinä elät tilassa jota Jeesus kutsui Pyhän Hengen pilkkaamiseksi." Väitehän sisältää kadotustuomion.

Luukkkan mukaan Jeesus sanoo, 6:37:
Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta.

1

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki Näinseasiaon (ent. Bibeln, ent. EvLut) vierailee edelleen palstalla, mutta käyttäytyy oudosti. Ennen hän vieraili nimimerkeillä, mutta nyt vain piilottelee puskissa anonyyminä.

Hän edelleen nimittelee minua Myrkky-Dogmatikokseksi ja uhkailee Jumalan rangaistuksella. Edelleen hän pyrkii löytämään epäloogisuutta henkilöhistoriastani. Ennen hän käytti runsaasti palstatilaa kehuakseen taustayhteisöään Lähetyshiippakuntaa LHPK, mutta ei enää sanallakaan mainitse sitä.

Tuntien jo hänen kiivaan luonteensa, olen ruvennut epäilemään, että hän on riitautunut taustayhteisönsa kanssa, kuten aikaisemmin Kansanlähetyksen kanssa.

Mahdankohan olla arvannut oikein?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe