Nyt on Timppa humalassa

Onnistumisen johdosta päätin ottamaan humaltavaa juomaa joka myös etyylialkoholina tunnetaan. Jännää, että kun luulisi moisen aineen menevän vatsaan, niin se mokoma meneekin yllättäen päähän? Maailmassa on virhe!?

18

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu..
      Ja sitten tulee kuitenkin alapäästä ulos..

• Vaimoni Janica ei hyväksy miehen alkoholinkäyttöä, sillä hänellä on niin paljon huonoja kokemuksia ex-miestensä käyttäytymisestä humalassa. Kunnioitan hänen toivetta ja nautin kerran-pari kuussa vain yhden tai pari ykkösolutta saunassa kaverini Ekin kanssa. Myös hänen vaimonsa Sarita suhtautuu negatiivisesti juomiseen, mutta meillä on Ekin kanssa piilotölkkejä kummankin Älvsby-omakotitalon saunatiloissa. Toisinaan saatamme korkata jopa 5,5% oluet 🤫

• Anonyymi

Kaipaat ana taas a:ttelijan kommentteja selvästi;)

• Kiva että oot täällä🥰

• Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.

Niihän se on. Ja kun meidän tuloille ei käy mitenkään koska meillä on aina samat tulot. Luulin että teille tulee lomarahat, vai onko se vaan osalle.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niihän se on. Ja kun meidän tuloille ei käy mitenkään koska meillä on aina samat tulot. Luulin että teille tulee lomarahat, vai onko se vaan osalle.

Valtakunta pidän sinusta ja isäntäsikin ideoista aika paljonkin, en ole ihastunut vaan muitwkin juttuj.

• Anonyymi kirjoitti:

Valtakunta pidän sinusta ja isäntäsikin ideoista aika paljonkin, en ole ihastunut vaan muitwkin juttuj.

Jahas🤔
        Nyt sana kesken.

• Anonyymi
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

Onhan sitä lomautettuna aikaa kirjoitella palstalle kun arki ei pyöri pelkästään työn ja Prisman välillä. Mutta oivoi... bruttotuloni 3200e eli nettotuloni 2400e putoaa työmarkkinatukeen eli reiluun 500 euroon. Ja kun on asuntolaina, autolaina kahdesta autosta, ja kolmen lasten kulut hoidettavana... Niin ei ihme että välillä tekisi mieli kiskaista 2,7% Rainbow-ykkösolut naamaan.

Peris, sulla näitä bugeja riittää. Telakkainssin palkka on lähdössäkin 5000€, vuosien karttuessa enemmän.

• Oikein. Minulla muuten tuli tässä mieleen että kun niin kovasti niistä käsideseistä höyryävät ja sen pitää olla jotain 70% jotta tappaa virukset niin kun kuitenkin varmaan hengityksessähän niitä eniten menee kitusiin? niin jos valtio jakaisi kaikille lääkepirtua ja sillä aina huuhtoisi kurkun kun tulee asioilta niin eikös se antaisi melko hyvän suojan sairastumista vastaan?

• Eihän ne keuhkoista pöpöt mihinkään lähde. Mietin ihan samaa kun käsidesiä levitti käsiin ja taas yski paperiin siinä samalla hengitti sitä käsidesihöyryä kun käsissä käsidesiä oli ,
        niin kävi sama mielessä.

• Mietin kyllä samalla menikö nyt keuhkot rikki kun se oli tujua kun vahingossa vetäsi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mietin kyllä samalla menikö nyt keuhkot rikki kun se oli tujua kun vahingossa vetäsi.

Koiria ja kissoja ei saa olla ne pitää syödä jo pannulla aamiaiseksi.

Aa Valtakunta: olen höpötellyt ihmisten kanssa hauskoja ja pelotavia juttuja.

hmm.... mietin jotain syvällisiä omia juttuja kyllä...

• Anonyymi kirjoitti:

Koiria ja kissoja ei saa olla ne pitää syödä jo pannulla aamiaiseksi.

Aa Valtakunta: olen höpötellyt ihmisten kanssa hauskoja ja pelotavia juttuja.

hmm.... mietin jotain syvällisiä omia juttuja kyllä...

Noh. Aina kerkeää miettii asioita kun säikähtää, vaikka ei toteutuisi.

• Anonyymi

Miksi Jenni Haukio on aina viiinihumalassa kuten isänkin on.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe