Ja se on hyvä juttu. Marin ja kumppanit yrittivät aluksi löysäillä Ruotsin mallin mukaisesti, mutta Halla-ahon konahdettua hieman, tytöt menivät kyyryyn ja tottelivat Herraansa.
Noin se meni ja sen voi tarkistaa, jos ei usko!
Marin kopioi Halla-ahon ohjeet koronaviruksen hoitoon!
14
83
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Asian voi tarkistaa helpolla.
Nyrvistön käskytys tuli vasta Mestarin opetuksen jälkeen, joten hän oli jälkiviisas tapansa mukaan. - Anonyymi
Marinin hallituksen hidastelun johdosta kuolemia tulee olemaan ainakin 50% enemmän.
- Anonyymi
Lentokenttäasiassa ohjeet menivät käsittämättömän kauan HARAKOILLE. Suomi saastui hallituksen velttouden takia Uudeltamaalta käsin.
- Anonyymi
No just noin. Jonkun pää sais olla vadilla. Teko aiheutti monta turhaa kuolemaa
- Anonyymi
Jälkiviisasta persuöyhötystä.
- Anonyymi
kaksi kolmasosaa kuolonuhreista on hallituksen syytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaksi kolmasosaa kuolonuhreista on hallituksen syytä
Mä kun luulin että koronaviruksen.
- Anonyymi
Ei ole jälkiviisautta se kun asiasta mainittiin jo etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jälkiviisautta se kun asiasta mainittiin jo etukäteen.
Ja mainitsijoita persut tietty, ei muut.
- Anonyymi
Halla huutelee oppositiosta. Ketään ei kiinnosta.
Halla-aho oli alunperinkin oikeassa ja johdatti viisaudellaan Marininkin totuuteen. Amen.
- Anonyymi
Pusi-Majuri kirjoitti:
Halla-aho oli alunperinkin oikeassa ja johdatti viisaudellaan Marininkin totuuteen. Amen.
Juuri näin!
- Anonyymi
Halla-aho itse helmikuussa levitti koronaa kun matkusteli pitkin ulkomaita.
- Anonyymi
Minä en huomaa Marin ohjeissa missään kohtaa nieleskelyä joten ne eivät ole Halla-aholta kopioituja.
Tietääkseni Huhtasaari on kopioija?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144