Eli torstaina kävin ulkona 40min kävelylenkin ja tunti sen jälkeen 15min lihaskuntotreenin. Sen jälkeen hengittäminen alkoi sattua. Illalla oli raskasta hengittää. Eilen otin 4 eri astmalääkettä, jauhetta siis. Eivät auttaneet. (Minulla on astma ja oon 20v nainen.) Koko perjantaipäivän oli vaikea hengittää, eivätkä lääkkeet auttaneet. Vasta ku illalla nukuin 40min se auttoi. Nytten taas kipu henkitorvessa. Ei siis ole sellane kurkkukipu että kurkku käheä tai vaikea niellä vaan kipu on hieman alempana, siis kaulan alaosasta vähän ylempänä. En pysty nukkumaan kivun takia.
Minulla on siis sellainen astma, että ei joka päivä tarvitse lääkkeitä käyttää, mutta nytten kipeänä tarvitsee.
Korona on aika epätodennäköinen, koska olen yksin maaseudulla, enkä ole nähnyt ketään yli 14 päivään.
Mitä teen?
Kipu henkitorvessa. Mitä pitää tehdä?
Anonyymi
2
2750
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaikuta Korona tartunnalta, joten hyvä?
Olisiko vielä kylmä ja raaka sää aiheuttanut kävely-rehkimisen tähden oireita?
Nyt tulevana päivänä lepoa ja kiireettömyyttä.
Jos jatkuu oireet, niin soitto omaan terkkariin tai viikonloppuina päivystykseen.- Anonyymi
Voihan ihan tavallinen keuhkoputkentulehduskin iskeä ilman ulkopuolisia tartuntoja. Varsinkin jos alkaa tuntua keuhko-oireita, kannattaa käydä lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728