Ystävätättärien ikuiseksi vangiksi 1

Anonyymi

Olin sopinut karitan kanssa että tulisin hänen huvilalleen viikokoksi ajan viettoon, karita oli hiukan vanhempi kuin itse mutta joka tapauksessa yht lailla neljällä kymmenellä, saavuin heti aamusta ja Karita olikin postilaatikolla vastassa, tervehimme ja menimme oitis kahville, pyödällä näin oudon laiset pihdit, mihinkäs sie tällaisia pihtiä käytät kun en oo kaupassa koskaan tällaisia nähnyt?, no kuules aika näyttää niiden tehtävän sinuahan varten ne on tuotu mutta juoppas nyt se kahvi niin käydään peremmälle, justiinsa juu samapa tuo kun olen omistautunut markettan ja eteenkin sinun ympärille, en edeltä käsin voinut aavistaa kun nokipannu kahvin kitkerä maku ei antanut aihetta epäillä, mutta toisen kupillisen kohdalla sammuin saunalyhdyn lailla, en tiedä kuinka pitkään olin unten mailla, mutta hiljalleen tulin tajuihini, olin raajoistani kytkettynä gynotoulissa jonka Karita oli uuden terveysaseman valmistumisen yhteydessä ominut kuten kaikkea muutakin joilla hän oli ex navetan sisustanut, yritin rimpuilla itseäni irti mutta olin niin tukevasti kiinni etten senttiä paria enempää hievahtanut, hetken kuluttua kuulin puhetta ja pian ovi avautui ja sisään asteli karita ja naapurinsa marketta, No-niin täällähän on herätty otin avustajan mukaan, siis häh mitä sää oikein attelit ja miks sää sidoit mut tähän?, ois kyl voitu neuvotella?!.
Noo me marken kaa arveltiin varmistaa että oisit ikuisesti meidän ettet vai kajoaisi muihin narttuihin, mutta mites on säähän ehit varmaan miettiä noita pihtejä niin nyt me demostroidaan niiden tehtävä, marketta nosti pöydältä pihdit, eli näillä me erotellaan karitan kanssa sun pallot, eli näiden 4 piikin ympärille pujotetaan semmonen kumilenkki joka katkaisee verenkierron ja siemenjohtimet, joo kuten markettakin totesi tänään sun pallot teloitetaan nii et ehi aine ennen meitä orgasmiin, sit tytöt lähtivät ja tulivat hetken kuluttua hoitajan asuissa takaisin, näin eiköhän ensin hiukan kevennetä palloja että saadan homma paremmin pois alta, juu mää en löytänyt ku tän kannulypsimen mut täs tilantees on kaiketi aivan sama vai kuinka karita rakas?,
Kyl vain mut sehän on tehokkain mahdollinen, tytöt kytkivät koneen imemään joka alkoi sukia puoli jäykkää elintäni, tytöt istahtivat lueskeleen ja odottamaan haluttua tulosta, hitaasti mutta varmasti pumppu vei loppua kohti ja kun orgasmi oli karvan päässä Karita väänti imun täysille, oooohh ny nyt se tuleeh!, huusin ja kiepuin tuolilla elämäni valtavimman orgasmin saapuessa, katsos katsos marketta, sitähän tulee koko letkun täydeltä, juu jääköhän vielä toiselle kun noin pursuaa?, noo kokeillaan saapahan potilaamme nauttia viimeisistä täys verisistä, kun syöksy loppui olin aivan uupunut ja halusin vain että tytöt ottaisivat koneen pois, ja nyt ottakaa tuo lypsin pois mulle riittää kyl yks orkku ja toinen tunnin päästä, jahan annas karita se pumppu pallo tää ei lakkaa protestomast, marketta survoi blugin suuhuni ja parilla painauksella vei puhetaitoni, noin nyt hiukan imutehoa alemmas niin kokeillaan sitä prostatemilking taktiikkaa?, Karita veti pitkän siementäjän latex hankan käteensä ja voiteli anus aukkoni, nyt mää tunkeudun teihin eli rentoudu nii ei satu niin paljoa, käden tultua pohjaa karita etsi eturauhasen ja kun näki minun säpsähtävä totesi sen löytyneen, mmnnhh sitten vain silitellään sormien välissä niin pisn pitäisi melan laueta,
Marketta piti imuletkua kädessään ja pian alkoi tahmea neste virrata letkussa, mitä kiivaammin karita hieroi sitä nopeammin tunsin orgasmin lähestyvän, eikä 5 minsaakaan mennyt kun kahta voimakkaampi orgasmi alkoi, Ooh pallothan kutistuvat silmissä vai kuinka karitaseni?,
Kyllä kyllä vain kun hieroo niin siemenet pyrkii vain kiivaammin ulos, kun toinen syöksy loppui karita vetäytyi ja sammutti koneen jolloin spermainen lypsy tuti rojahti lattialle, eiköhän ne ole tarpeeksi tyhjentyneet?,
Juuh laitanks mää pihdit valmiiksi?, oo laita vain mää vähän venyttelen näitä kiveksii nii onnistuu helpommin, kun kumilenkki oli venytettynä äärimmilleen pallojani alettiin vetää erilleen, kun niitä oltiin hetki hierottu kumilenkki pujotettiin pallojen ja peniksen väliin, No-niin nyt se odotettu hetki, päästetään kuminauha vapaaksi ja annetaan sen tehdä työnsä, kaluni oli edeltäneistä käsittelyistä niin arahko etten edes tuntenut muutakuin kuulin napsahtavan äänen, noh nyt vain odotellaan ja viedään poika lepäämään, marketta ja karita irroittivat minut tuolista ja veivät sänkyyn siteisiin lepäämään, olin niin uupunut etten jaksanut pistää hanttiin, kun olin sängyssä siteissä tytöt peittelivät ja toivottivat hyvää yötä...

2

3581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Wau, alku kuulostaa todella upealta, lisää vaan :-)

• Anonyymi

Aivan ihanaa, lisää tätä.. tuskin maltan odottaa, kiimatippa on jo kullin päässä, olisi ihana saada tähän tarinaan jatkoa. Pallit pois ja kivespussiin sellainen proteesipumppu jolla saa pakotettua erektion ainakun uhkeat naiset tarvitsevat, vähän pumppausta ja seisokki on varma.. siisä sitä mies sitten olisi vietävänä eikä mitään voisi.. :-)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe