Tarvitsisisin hyvän näytönohjaimen minun PELIKONEESEENI. Minulla on Intel Core I5 9400F prosessori ja 8gb RAM-muistia. Olisiko kellään suosituksia hyvään näytönohjaimeen tuon tasoiseen koneeseen. Hinnalla ei ole hirveästi väliä, mutta ei hirveän kallista?
Tarvitsen hyvän näytönohjaimen.
3
143
Vastaukset
400 € luokka on riittävä kaikkein raaimpaankin Full-HD -pelaamiseen, ainakin AMD RX5600XT:n tasoisella:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/39170/ndvbn/Asus-TUF3-RX5600XT-O6G-EVO-GAMING-Radeon-RX-5600-XT-6-Gt-nay
Jos pelaat useammalla näytöllä ja/tai 4K-resoilla, niin sitten parempaa ja enemmän rahnua, tosin siinä vaiheessa sinun olisi hankittava myös lisää RAM-muistia koneeseesi: kahdeksan gigaa on nykyisin aika niukasti pelikoneeseen, joissain peleissä selkeästi liian vähän.
Nykyinen prossusi on oikeastaan ihan kiva pelaamiseen, vaikkei olekaan kukkulan kuningas ainakaan hinnaltaan: turbotaajuudet nostavat suurimman kellonopeuden yli neljän gigahertsin ja kuusi "aitoa" prosessoriydintä tarjoavat mukavasti vääntöä.- Anonyymi
Kiitos tästä, oli apua!
- Anonyymi
Tein samalle prossalle uuten kokoonpanon Mietin tuota näytönohain juttua itsekin. Päätyin Amd RX580 8GT malliin. Riittää hyvin fullHd tarkkuudella pelamiseen. Hintaahan tällä on halvimmillaan alle 200€. Sinuna sijoittaisin muutamn kympin ram-muistin tuplaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197