Soittelee katkeria puheluita ja haluaa miehen takaisin, ajelee tiellä ohitsemme ja käy kurkkimassa ikkunasta meille. Jotnekin on ressaavaa ja kymmenen vuoden ajan vielä. Ei ämmä ymmärrä että me ollaan nyt perhe ja hän ei mitään. Me ollaan äiti ja isä ja lapset hän ei mitään. On kurjaa kun ei ole mitään mutta emme aio ottaa häntä tänne asumaan.
Miehen exä häiriköi meitä
Anonyymi
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ex-äidille voisi ystävällisesti vinkata, että menisi lääkärin juttusille. Yksinäisyys tekee ex-äideistä hieman erikoisia, se on ihan tavallista ex-äideille.
- Anonyymi
Naisen Exä häiriköi meitä. Soittelee katkeria puheluita ja haluaa naisensa takaisin, ajelee tiellä ohitsemme ja käy kurkkimassa ikkunasta meille. Jotnekin on ressaavaa ja kymmenen vuoden ajan vielä. Ei äijä ymmärrä että me ollaan nyt perhe ja hän ei mitään. Me ollaan äiti ja isä ja lapset hän ei mitään. On kurjaa kun ei ole mitään mutta emme aio ottaa häntä tänne asumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154