Hei olen tässä miettinyt koirarotuja ja suomenlapinkoira kiinnostaa kertokaapa rodun luonteesta
Tässä tietoja itsestäni
Olen liikunnallinen ja koira saisi paljon liikuntaa.
Tulisi olla myös suht aktiivinen
Tykkäisi mielellään uimisesta
Ehdotelkaa toki muitakin rotuja mutta lappari kiinnostaa eniten
Suomenlapinkoira
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo rotu aloittelijalle sillä kiltti ja oppii nopeasti kaikki.Riippuu tietenkin kuka koiran ottaa ja miten sen kanssa on.Kaikki koira rodut ja koirat voi pilata jos ei osaa hoitaa koiraa.Eti kennel joka valmis ohjaamaan pitemmän aikaa ja neuvomaan sinua ilman maksua ja niitäkin löytyy aika paljon.
- Anonyymi
Suomenlapinkoira on hyvä valinta. Toki jos lapparin hankkii täytyy olla motivaatiota harjata koiraa. (Jos on pitkä karva. Tietenkin lyhytkarvaisiakin koiria harjataan. :D )
Toinen hyvä vaihtoehto olisi shetlanninlammaskoira. On helppo koulutettavuudeltaan. Jos kyseessä ensimmäinen koira niin sheltti olisi varmasti hyvä. (Helppo kouluttaa) Myös lapinkoira sopii varmasti ihan hyvin ensimmäiseksi koiraksi.
Liikuntaahan kaikki koirat tarvitsevat.
Elikkä sheltti tai lappari olisi varmasti hyvä vaihtoehto teille :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803