onko pakko laittaa paltamon facebooksivulle, jos auttaa esim. jotakin vanhusta?
Auttaminen ilman julkisuuutta
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä näkyvyyven hakua se on.
- Anonyymi
on ihan pakkko kun kukaan ei muuten tiedä että sinä olet jotain tehnyt. Enää ei tehdä mitään pyyteettömästi vaan minä, minä minä ja nostetaan itsensä korokkeelle.
- Anonyymi
Varmaan ulkomailta tulossa Paltamoon sellainen, ei täällä ole ennen ollut auttamista :D
- Anonyymi
Sitä kutsutaan itsensä ylentämiseksi,harvinaista auttaa jotain joten täytyyhän sitä mainostaa jotain kautta.
- Anonyymi
Pyyteetöntä auttamista ei ole olemassakaan, kehuskelua sieltä halutaan. Vanhempi väki ei kehuskele omia auttamisiaan vaan he tekevät sen kaikessa hiljaisuudessa. Suurin osa nykyauttajista ei tee mitään ilman että vähintään lehteen ilmoitetaan. Eikö Väylä ole lähinnä yhden perheen lehti ja siellä ne tekemiset on helppo ilmoittaa
- Anonyymi
Julukisuuven kippeyttä se voan on! Kyllä paranoo itestään,ku kusi päestä vähän laskeutuu alaspäen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106