Järjestetäänkö tulevana kesänä suviseurat?
Suvarit vai ei galluppi!
52
54
Vastaukset
Valitettavasti ei järjestetä.
- Anonyymi
Ei mennä galluppien mukaan, vaan seurataan hallituksen antamia ohjeita kokoontumisista ja tervettä järkeä.
Toivon mukaan järjestetään, vielä ei kannata menettää toivoaan. Nyt vain voimakkaat rajoitustoimet, niin toivottavasti virus alkaa laantumaan.
- Anonyymi
TÄTIRYHMÄN pitää rukoilla enempi ni saadaan suvarit
- Anonyymi
Vitut järjestetä. Kukaan uskovainen ei usko siihen! Toivo on menetetty. Sattuma ohjaa kaikkea ja sattuma ei nyt todellakaan ole meidän puolella. ja varsinkaan minun. Olen pimahtanut jo hyvän aikaa sitten!
- Anonyymi
Kossupullosta vetoa että ei pietä
- Anonyymi
Tuskinpa järjestetään, olisi valtavan "viruslingon" vaara, ja vaikka kyseessä olisikin normaalisti meikäläisillä vuoden odotetuin tapahtuma, niin kuinka moni sinne edes lähtisi riskillä, koronan riskiryhmiin kuuluvista nyt puhumattakaan? On syytä varautua nettiseuroihin tulevana kesänä, ja suunnitella jo seuraavia suviseuroja. T. VL-Mies
- Anonyymi
Kyllä noi Suvarit pitää järjestää!
Ollaan jo vuos sitten varattu asuntovaunu ja ne rahat menee hukkaan jos Suvareita ei oo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan jo vuos sitten varattu asuntovaunu ja ne rahat menee hukkaan jos Suvareita ei oo!No ei ole muuta vaihtoehtoa ku kuuntelet sielä asuntovaunussa kesäseura radiota ja kuunnella edellisten kesän suviksia netistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole muuta vaihtoehtoa ku kuuntelet sielä asuntovaunussa kesäseura radiota ja kuunnella edellisten kesän suviksia netistä.
Ei se oo sama!
Suvareihin kuuluu oleellisena osana Ison teltan kiertäminen, jonotus kenttävessaan,
tupakanpoltto, litramyynti ja eksyneet lapset.
Me ei kerta kaikkiaan aleta jos nuita Suvareita ei pietä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan jo vuos sitten varattu asuntovaunu ja ne rahat menee hukkaan jos Suvareita ei oo!Jos ette saa vuokrausta peruutettua, mitä en ihmettelisi, koska uutta vuokralaista voi olla vaikea saada tilalle, niin voittehan tehdä perheen kanssa oman kesäretken siinä hyvin todennäköisessä tapauksessa, ettei suviseuroja järjestetä. Terveys on joka tapauksessa isompi asia kuin asuntovaunun vuokra. T. VL-Mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo sama!
Suvareihin kuuluu oleellisena osana Ison teltan kiertäminen, jonotus kenttävessaan,
tupakanpoltto, litramyynti ja eksyneet lapset.
Me ei kerta kaikkiaan aleta jos nuita Suvareita ei pietä!Et oo tosissas?
Minä ku odottelen jo niitä loputtomia suvareita mihin ei tarvi varata asuntovaunua ja ei mitään mutakaan.
Jos tämmöiset ajalliset suvarit peruuntuu ni on joku maailmanloppu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ette saa vuokrausta peruutettua, mitä en ihmettelisi, koska uutta vuokralaista voi olla vaikea saada tilalle, niin voittehan tehdä perheen kanssa oman kesäretken siinä hyvin todennäköisessä tapauksessa, ettei suviseuroja järjestetä. Terveys on joka tapauksessa isompi asia kuin asuntovaunun vuokra. T. VL-Mies
VL-Mies saanko kysyä että oletko esiintynyt täälä joskus taannoin Jani.S nimmarilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL-Mies saanko kysyä että oletko esiintynyt täälä joskus taannoin Jani.S nimmarilla?
En ole koskaan käyttänyt tuollaista nimimerkkiä. T. VL-Mies
- Anonyymi
THL: n mukaan epidemian huippu on heinäkuussa Pohjois-Pohjoismaalla. Vastaus kysymykseen: ei järjestetä edes opistoseuroja. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/6b69b38b-5c27-4167-ac63-714890f7599b
- Anonyymi
Kukaan niin tyhmä olisi että järjestäisi!?
Ainiin lestadiolaiset!- Anonyymi
Voidaan järestää
Jumala on luvannut siunata omiaan ja niinpä se koronaviruskin huuhtoutuu uskovaisista pois kuin vesi hanhen seljästä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan järestää
Jumala on luvannut siunata omiaan ja niinpä se koronaviruskin huuhtoutuu uskovaisista pois kuin vesi hanhen seljästäEi voida järjestää,Ei terveyttä saa riskeerata sillä perusteella että Jumala voi varjella siitä ku se on Jumalan kiusaamista.
- Anonyymi
Sanoisin, että vl:t ovat hyvin vastuuntuntoisia tässä asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan järestää
Jumala on luvannut siunata omiaan ja niinpä se koronaviruskin huuhtoutuu uskovaisista pois kuin vesi hanhen seljästäJumalaa oo olemassakaan. Menetin uskon moiseen ukkoon, ku aikani kotona oon mädäntynyt omien ajatusteni kanssa. Ei paljoa naposta kuunnella mitää kesäseuraradioitakaan.... liekkö mua elossa enää kesällä.
- Anonyymi
Ei järjestetä. Ne perutaan ja tieto on varma.
- Anonyymi
Jumala on ottanut siunauksensa pois Ainoalta Oikealta Uskonnolta : (
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mite niin?
Koettelemuksetkin voi sitten kääntyä siunaukseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy on suuri netin ja tv laitteiden ilmestyminen koteihin, entiset pyhät manaa haudoissaan jo luvassa ollutta taivaspaikan menetystä näiden änkyröiden vuoksi, kun koko lahko on väärässä niin ennen kuolleetkin on samassa veneessä. Pyhän hengen kupla on saippuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy on suuri netin ja tv laitteiden ilmestyminen koteihin, entiset pyhät manaa haudoissaan jo luvassa ollutta taivaspaikan menetystä näiden änkyröiden vuoksi, kun koko lahko on väärässä niin ennen kuolleetkin on samassa veneessä. Pyhän hengen kupla on saippuaa.
nii, ja niihen eepillereiden muuttuminen luvalliseksi on kans yks syy siunauksen poisotolle.
vanhoina hyvinä aikoina uskovainen ei saanu ees olla töissä apteekissa just niihen eepillereiden takia ja nyt niitä saa käyttää uskovaisetkin. jumala päättikin ottaa siunauksensa pois just tän takia - Anonyymi
Kun ikäihmiset ei saa liikkua minnekään niin mitä virkaa koko suviksilla, yli puolellahan siellä on jo elämä ehtoopuolella. Nuoret vaan keskenään bilettäis, ei semmosta voi suvaita, mustapukuiset miehet kokoontuu päättämään peruutuksesta pian. Tämäkin käännetään siunaukseksi kuten srk-hörhölän hoitokokoukset. Ehkä parattujen suviskävijöiden rahat kuitenki tullaan keräämään etäkolehdilla maksullisen soittopalvelun kautta, kympillä tahi kahella saa kuulla siionin laulun, satasella viime kesän avajaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii, ja niihen eepillereiden muuttuminen luvalliseksi on kans yks syy siunauksen poisotolle.
vanhoina hyvinä aikoina uskovainen ei saanu ees olla töissä apteekissa just niihen eepillereiden takia ja nyt niitä saa käyttää uskovaisetkin. jumala päättikin ottaa siunauksensa pois just tän takiaEpilleriä myyvät apteekit oli poikotissa, ja joku oli sylkenyt oviakin pahentuneena. Nyt saa käydä vaikka hyllyillä on di.dojaki näkyvissä. Se on tämä maalimanlopun odotus hidasta vaikka piti noputua lopun eellä.
- Anonyymi
ei ole varmaa tietoa vielä 15.4 jälkeen on sitten tietoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ikäihmiset ei saa liikkua minnekään niin mitä virkaa koko suviksilla, yli puolellahan siellä on jo elämä ehtoopuolella. Nuoret vaan keskenään bilettäis, ei semmosta voi suvaita, mustapukuiset miehet kokoontuu päättämään peruutuksesta pian. Tämäkin käännetään siunaukseksi kuten srk-hörhölän hoitokokoukset. Ehkä parattujen suviskävijöiden rahat kuitenki tullaan keräämään etäkolehdilla maksullisen soittopalvelun kautta, kympillä tahi kahella saa kuulla siionin laulun, satasella viime kesän avajaiset.
eläs höpise
- Anonyymi
nyt jumala ottaa sinultakin siunauksensa pois kun nuin kiruat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt jumala ottaa sinultakin siunauksensa pois kun nuin kiruat
Noku on niin vitun tylsää! Olen ollut apaattisessa tilassa jo useita päiviä ja sitä ennen oli jo vakava-asteista masennusta ja köyhyyttä. Vittu mua ei kiinnosta enää mikää ja pakko silti olla vain ja hengittää!!!!! Helevetin tylsää! En keskity mihinkään eikä mikään edes kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole varmaa tietoa vielä 15.4 jälkeen on sitten tietoo
On tietoa, ne perutaan, näin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietoa, ne perutaan, näin se menee.
ei pidä menna varmana sanomaan vielä mitään ja spekuloida voi vaihtoehtoja on muitakin kuin suoraperuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei pidä menna varmana sanomaan vielä mitään ja spekuloida voi vaihtoehtoja on muitakin kuin suoraperuminen
Nii just!
Jumala voi parata ton koronan ihan just ja samantien!
Rukkoillaan vaan vähän enempi ni kyllä siittä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii just!
Jumala voi parata ton koronan ihan just ja samantien!
Rukkoillaan vaan vähän enempi ni kyllä siittä!en tarkoita koroonaa vaan että kesäseuraradion tavoin
- Anonyymi
Ei ole mielipidekysymys tää! Suviseuroja ei tule. Tää korona vituttaa niin sangen kovin, että moni uskovainen on väsynyt uskossa, ku joutunut mätänemään kotona!!!!
Ite oon vaipunut apatiaan ja aika hankala tässä tilassa on kiittää Jumalaa. Mikään ei kiinnosta ja pää hajonnu aika päiviä sitten! - Anonyymi
Kannatan ei-vaihtoehtoa. Aivan ehdottomasti, jos idea on haalia porukkaa yhteen kasaan. Nettitapahtumana voisi mainiosti järjestää ja säästää luontoa.
- Anonyymi
vittu sisätiloissa mädäntyminen uhhu hallelu! Ei jaksa mieli järkkyy jo nykkin! Perse tätä yly y järki menny aikasitten.... helevetti! etäilyt ei sosiaalisuutta auta... ähhä.
oon iha apatiassa seonnu! Perkule vittu ku vois nukku pois ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vittu sisätiloissa mädäntyminen uhhu hallelu! Ei jaksa mieli järkkyy jo nykkin! Perse tätä yly y järki menny aikasitten.... helevetti! etäilyt ei sosiaalisuutta auta... ähhä.
oon iha apatiassa seonnu! Perkule vittu ku vois nukku pois !Nuku pois. Tiedät kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon iha apatiassa seonnu! Perkule vittu ku vois nukku pois !Kannattaa soitta sinne SRK:n pää majaan. Se on semmonen hotspotti se SRK sinne Jumalan suuntaan
ja SRK:n kannattaa panna noi numerot maksullisiks ni se SRK ei mene sinne konkkaan eli konkurssiin
se puhelun linta vois olla vaiks jotai 9,99 €/ minsa plus alotusmaksu
ni sit se SRK pelastus eikä joutus vara rikkoon eikä pakko huuto kauppaan kun ne suvi seurat nyt perutaan eikä rahaa enää tuu kassaan ollenkaan ja lämmöt katkastaan pää majasta ja sähköt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuku pois. Tiedät kyllä.
Ku pystyis noin vain. se tarvii jonkin ratkaisevan teon ennen sitä. Ei ole helppoa, tiiät varmaan. Moni on epäonnistunut siinä teossa ja löytää ittensä neliraajahalvaantuneena muiden armoilla olevana kasviksena. Sitä mää en halua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ku pystyis noin vain. se tarvii jonkin ratkaisevan teon ennen sitä. Ei ole helppoa, tiiät varmaan. Moni on epäonnistunut siinä teossa ja löytää ittensä neliraajahalvaantuneena muiden armoilla olevana kasviksena. Sitä mää en halua!
Lopuis sillä tuo sun vitutus. Heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon iha apatiassa seonnu! Perkule vittu ku vois nukku pois !No sä kuule saat jossaki metässä hyppiä ja pomppia niin paljos ku mieles tekee,Ei korona sitä estä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon iha apatiassa seonnu! Perkule vittu ku vois nukku pois !lähe lenkille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sä kuule saat jossaki metässä hyppiä ja pomppia niin paljos ku mieles tekee,Ei korona sitä estä.
Ei vittuakaan kiinnosta!!!! Metässä oon yrittäny käydä, mutta ei se tuo mulle mitään mielihyvää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopuis sillä tuo sun vitutus. Heh!
Tiedän sen..... vittu perkele tänään oon hautonu koko päivän, miten lähen täältä vittuun! Voi saatana, ku tätä paskaa ei jaksa.... mikä olis varma ja nopea tapa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen..... vittu perkele tänään oon hautonu koko päivän, miten lähen täältä vittuun! Voi saatana, ku tätä paskaa ei jaksa.... mikä olis varma ja nopea tapa?
Vituttaa eniten kaikkiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ensimmäiseksi, suosittelen miettimään vielä. Hae apua ja odota jos elämä muuttuisi paremmaksi. Ja odota tämän koronan ohi jos olosi helpottuisi.
Varmoja ja nopeita tappja on ampuminen päähän, juna ja itsensä räjäyttäminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syanidi on myös varma ja nopea mutta tuskainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ensimmäiseksi, suosittelen miettimään vielä. Hae apua ja odota jos elämä muuttuisi paremmaksi. Ja odota tämän koronan ohi jos olosi helpottuisi.
Varmoja ja nopeita tappja on ampuminen päähän, juna ja itsensä räjäyttäminen.Ei ole pyssyä, eikä pommia. Sitä paitsi pommi ei ole todellakaan varma tapa, koska se pommikin voi epäonnistua ja siinä aiheuttaa todennäköisesti myös ympäristölle haittaa.
Junan alle meno voisi olla ehkä varteenotettava tapa, mutta en toisaalta halua traumatisoida veturinkuljettajia. Haluaisin lähteä rauhassa ketään erityisemmin järkyttämättä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pyssyä, eikä pommia. Sitä paitsi pommi ei ole todellakaan varma tapa, koska se pommikin voi epäonnistua ja siinä aiheuttaa todennäköisesti myös ympäristölle haittaa.
Junan alle meno voisi olla ehkä varteenotettava tapa, mutta en toisaalta halua traumatisoida veturinkuljettajia. Haluaisin lähteä rauhassa ketään erityisemmin järkyttämättä!Mikään ei ole 100% varma tapa. Pommi on yksi varmimmista. Aseita saa dark webistä.
Jos et halua tai jaksa tilata sieltä mitään, juna on paras tapa jos haluat varman ja nopean kuoleman. Korkealta hyppääminenkin on varma ja nopea jos hyppää tarpeeksi korkealta ja pää edellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole 100% varma tapa. Pommi on yksi varmimmista. Aseita saa dark webistä.
Jos et halua tai jaksa tilata sieltä mitään, juna on paras tapa jos haluat varman ja nopean kuoleman. Korkealta hyppääminenkin on varma ja nopea jos hyppää tarpeeksi korkealta ja pää edellä.Henki lähtee kun lukee Päivämiehiä 7 päivää putkeen, ilman taukoja ja ilman syömistä/ juomista. Varma tapa päättää päivänsä ; O
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058