Ketään ei todellakaan kiinnosta Selänteet pakoilut koronaviirusta vastaan Kaliforniaan. Ihmisillä on kova hätä toimeentulostaan kun työpaikkoja suljetaan Tämmöset kirjoitukset tällähetkellä ei ole sopivia lehden sivuilla Kun toiset kärsii
Pröystäilyt helvettiin
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko Kiinteistökuningatar Kaisa toimittaa Virosta suojaimia?
- Anonyymi
Voi kyllä jos saa noin helpolla rahaa kuin Jylhäkin;(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä jos saa noin helpolla rahaa kuin Jylhäkin;(
Ilmottaudun myös jonoon. Kuulemma jos on Huoltovarmuuskeskuksessa kaksi kaveria, se riittää. Viisi miljoonaa lähtee tilille heti. Helpompaa ja verrattoman varmempaa kuin rahapelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmottaudun myös jonoon. Kuulemma jos on Huoltovarmuuskeskuksessa kaksi kaveria, se riittää. Viisi miljoonaa lähtee tilille heti. Helpompaa ja verrattoman varmempaa kuin rahapelit.
Selänne on sentään hankkinut omaisuutensa ihan itse. Kertokoon mitä kertoo, juttuja ei ole pakko lukea. Se on tosi, että monella on täällä hätä työpaikoista ja leivästä. Mutta VHK se sössii oikein kunnolla meidän veronmaksajien rahoilla. On varmaan isompi uutinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selänne on sentään hankkinut omaisuutensa ihan itse. Kertokoon mitä kertoo, juttuja ei ole pakko lukea. Se on tosi, että monella on täällä hätä työpaikoista ja leivästä. Mutta VHK se sössii oikein kunnolla meidän veronmaksajien rahoilla. On varmaan isompi uutinen.
On sekin. Mutta kellä on onni kätkeköön sen. Pitää myös paikkansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813