mistä löydän kyseisen elokuvan dvd:n tai vhs:än, maksan hyvin!
romanovin kivet
10
1381
Vastaukset
- Tässä
Itse löysin vhs-vuokranauhan kirpputorilta muutamalla eurolla. DVD:tä tästä ei ole olemassa kuten ei myöskään elokuvista Esa ja Vesa, auringonlaskun ratsastajat sekä Veturimiehet heiluttaa.
- eturivinmies
Mitä hel...
Kotimaiset klassikot ilman DVD levittäjää ?
Kenen takana on kaikki tämä ?
Eikö elokuvasäätiö voisi tehdä asialle jotakin ! - Tästä
eturivinmies kirjoitti:
Mitä hel...
Kotimaiset klassikot ilman DVD levittäjää ?
Kenen takana on kaikki tämä ?
Eikö elokuvasäätiö voisi tehdä asialle jotakin !Seuraavista Speden tuottamista elokuvista ei ole vielä julkaisupäätöstä:
Uuno Turhapuron poika (1993) [Ohjaus: Spede Pasanen]
Romanovien kivet (1993) [Ohjaus: Aleksi Mäkelä]
Uuno Turhapuron veli (1994) [Ohjaus: Hannu Seikkula] EI kuulu Uuno sarjaan.
Naisen logiikka (1999) [Ohjaus: Spede Pasanen]
http://www.dvdkotelo.com/spede.php - Walk of Film
Eikö Romanovin jalokivet / Esa & Vesa ole juuri Aleksi Mäkelän pioneeritöitä, ja siten osa suomalaista elokuvan historiaa ?
Kenellä on oikeidet päättää, mitä elokuvia levitetään ja millä aikataululla ? - Lassila
Walk of Film kirjoitti:
Eikö Romanovin jalokivet / Esa & Vesa ole juuri Aleksi Mäkelän pioneeritöitä, ja siten osa suomalaista elokuvan historiaa ?
Kenellä on oikeidet päättää, mitä elokuvia levitetään ja millä aikataululla ?Eikö rahoittajilla ole oikeudet elokuvan levitykseen ?
- Kinapori
Ihmettelen ettei Veturimiehet heiluttaa elokuvaa ole DVDnä ?
Eikö se voittanut jonkun suuren palkinnonkin, ja siten ole oleellinen osa kotimaisen elokuvan historiaa ?
Itse en kyllä muista että minkä Festivaalin ?
Eikö se myös ollut ensi elokuva nuorisoidolit Kinnunen / Edelman ? - Thunder Bay
Kinapori kirjoitti:
Ihmettelen ettei Veturimiehet heiluttaa elokuvaa ole DVDnä ?
Eikö se voittanut jonkun suuren palkinnonkin, ja siten ole oleellinen osa kotimaisen elokuvan historiaa ?
Itse en kyllä muista että minkä Festivaalin ?
Eikö se myös ollut ensi elokuva nuorisoidolit Kinnunen / Edelman ?Eikö se ollut Vancouverin elokuva Festvaaleilla paras ulkolainen elokuva ?
- OSES
voikko myydä sen romanovin kivet minkä löysit minulle
- JallunJaluKivet
Mikä on tilanne ?
Onko saatavilla Dvd julkaisut - jo nykyään ? - kirjastosta
Kirjastosta ja etälainauksena jostainpäin suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337