ihania koiria yks mun unelmarotu jonka ottaisin jos ottaiisn koiran. ois kiva jos elämässäni ois joskus tanskandoggi 2 urosta otto ja helmeri. 2 narttua tyyne ja mandi...
ihania koiria
11
794
Vastaukset
- Anonyymi
...kannattaa haaveilla vaan, neljä doggia syö aikuisena 60 kg nappulaa/ kk, ja kasvuiässä tuplat muut kulut.
- Anonyymi
jep.... mut oon kinnostunu tälläsestä
onhan nää ihania kun pirut...
- Anonyymi
Et halua koiraa, joka kuolee kuusivuotiaana.
- Anonyymi
En onko asia tosiaan näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kaikkien kohdalla.Jalostustietokannasta näkee minkä iköisenä niitä on menehtynyt, ja mihin.Hyvällä tuurilla, elelee yli 10 vuotiaaksi, huonolla juoksee autonalle alle vuotiaana.
- Anonyymi
Monet jätit on lyhytikäisiä, silti niitä otetaan.Ei irlanninsusikoiratkaan kauaa elele.
- Anonyymi
Monelle sopiva aika, joillekkin liikaakin.Noita myydään alle parivuotiaana pois, eli liian pitkäikäisiä joillekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin suurimmalla osalla
- Anonyymi
tanskishan on aivan söpö rotu mutta minkä hintaisia ne on
- Anonyymi
kiinnostaa se että minkä hintaisia doggit suomessa on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907