S-vetolaitteen merivesiventtiili

Anonyymi

Mikä on oikea materiaali alumiinisen s-vetolaitteen palloventtiilille? Pronssi, cr messinki, rst?

15

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkuperäinen vetolaitteen valmistajan tai komposiitti.

• Anonyymi

Mikä on alkuperäinen vetolaitteen valmistajan?

• Anonyymi

Kestosta päätellen pronssia on. Minulla vuodesta 1085 ja edelleen toimii hyvin. VP S120.

• Anonyymi kirjoitti:

Kestosta päätellen pronssia on. Minulla vuodesta 1085 ja edelleen toimii hyvin. VP S120.

Varsinainen perinnevene.

• Anonyymi
        Bossu kirjoitti:

Varsinainen perinnevene.

Kirjoitusvirheen vakavuuden ylittää ainoastaan äärimmäinen nokkeluutesi ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuossa ei ollut mitään pahaa sanottavaa verrattuna moniin täällä esiintyviin ilkkumiskommentteihin.

Provon tarkastaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuossa ei ollut mitään pahaa sanottavaa verrattuna moniin täällä esiintyviin ilkkumiskommentteihin.

Provon tarkastaja

Tämä tästä vain puuttui.

• Anonyymi kirjoitti:

No, vähän rankempaa huumoria jeesuksenaikaisista vehkeistä. ;-) Tai lähempänä Muhammedin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tästä vain puuttui.

Olipa hyvä että se sitten tuli.

• Anonyymi

Laittaisin tähän(kin) ehdottomasti komposiittisen venttiilin (Trudesign). Ei korroosio-ongelmia.

• Anonyymi

Kierre on 3/8. Löytyykö siihen sopivaa komposiittista nippaa ja venttiiliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kierre on 3/8. Löytyykö siihen sopivaa komposiittista nippaa ja venttiiliä?

Oletko ihan varma että siinä on 3/8" kierre? Muistelen itse että olisi 1/2"BSP...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma että siinä on 3/8" kierre? Muistelen itse että olisi 1/2"BSP...

Niin luki venttiilin kyljessä ja vetolaitteeseen tuleva nippa oli saman kokoinen. Mittasin vielä halkaisijan kierteiden päältä ja vaikuttaisi että ollaan myös sen perusteella 3/8 tuumassa. Lueskelin netistä että s120-vetolaitteessa on 1/2" kierre, joka saikin minut epäröimään ja tein nuo tarkastusmittaukset. S110-vetolaitteesta en löytänyt fakta tai mututietoa netistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin luki venttiilin kyljessä ja vetolaitteeseen tuleva nippa oli saman kokoinen. Mittasin vielä halkaisijan kierteiden päältä ja vaikuttaisi että ollaan myös sen perusteella 3/8 tuumassa. Lueskelin netistä että s120-vetolaitteessa on 1/2" kierre, joka saikin minut epäröimään ja tein nuo tarkastusmittaukset. S110-vetolaitteesta en löytänyt fakta tai mututietoa netistä.

OK, en kyllä osaa sanoa mistä tuohon komposiittinen nippa löytyisi mutta jaa tietoa täälläkin jos löytyy! Varmaan kannattaa myös vielä varmuuden vuoksi mitata onko tuo suora vai kartiokierre...

• Anonyymi

Noista vaohtoehdoista vain pronssi käy. Sekin minulla vaihdettiin 14v jälkeen.
      seppomartti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe