joo eli negative rulaa ja on IHQ... iiks ^_^
Negative...
6
602
Vastaukset
- miten nii?
negative on ihq mut eihä se nyt oo todellakaa mikää goottibändi! se on kevyttä rockii jos joku...
- mine
sori ku kommentoin vaan tällästä, mut mua ÄRSYTTÄÄ nää
ihQQQQQQQQ!!!!!!!!!11!!!!1 ja
- joooo
Taidat olla aika helvetin kova negative fani jos luulet sitä gootti bändiksi??!! on nimittäin aikas kaukana siitä...
- bommi
mutta tästäkin sen huomaa kuinka nämä ngt-fanitkin ovat todellisuudessa vain tietämättömiä teinityttöjä..
- Gihuliz
bommi kirjoitti:
mutta tästäkin sen huomaa kuinka nämä ngt-fanitkin ovat todellisuudessa vain tietämättömiä teinityttöjä..
ihana negative ei ehkä ole mikään gootti bändi mutta se soittaa samallalailla kuin him... laulaa rakkaudesta...
- mine
Gihuliz kirjoitti:
ihana negative ei ehkä ole mikään gootti bändi mutta se soittaa samallalailla kuin him... laulaa rakkaudesta...
no siis ei todellakaan ole mikään gootti gändi, kaukana siitä!
eikä mun mielestä ees soita samalla tavalla ku him, ei läheskään... negative on rockia, ja him taas on ihan eri laista musiikkia, ku ngtv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309