Minua häiritsee ilmastosta keskusteltaessa eniten se, että ne tiedemiehet, jotka epäilevät maapallon hurjaa lämpenemistä ja pitävät sitä enemmän auringon kuin ihmisen aiheuttamana, eivät pääse ollenkaan mediassa esille. Kuitenkin näillä tiedemiehillä on ihan omia kokoontumisia ympäri maapalloa.
Olen jo muutaman vuoden aivan mielenkiinnolla seurannut astrofyysikko Valentina Zharkovan tutkimuksia auringosta. Valentina on matematiikan professori Northumbrian Yliopistossa ja hänen laskelmiensa mukaan maapallolle olisikin kylmä kausi tulossa. Valentina itse toteaa, että hänen laskelmiensa pitävyys on nähtävissä jo lähivuosina, jolloin kylmenemisen pitäisi alkaa. Jos laskelmat ovat väärät, sen myös pystyy itse kukin luonnosta näkemään.
En laita suoraa linkkiä Valentinan viimeiseen videoon, mutta googlettamalla Valentina Zharkova löytyy useita videoita. Viimeinen hänen haastattelunsa on 23.2.2020 ja nimeltä
Bases 104 Prof Valentina Zharkova Solar Masterclass.
Ilmastodenialimista
Anonyymi
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa Valentinan tutkimukset jäädä nyt aika pienelle huomiolle. Katsotaan sitten uudestaan, kun ollaan selvitty koronasta ja työttömyydestä. Monella tekee leivästäkin tiukkaa.
- Anonyymi
Nythän sitä kerkii lukemaan ja kattomaan, kun pittää kotona pysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813