Kesämökki HERE I COME! HIHIII!!!!
Uudenmaan sulku loppuu NYT! JIHUU!!!
17
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kivaa pääsemme tartuttamaan helsinkiläisiä :D
- Anonyymi
KORONA hiör ai kome
- Anonyymi
Mutta eikö tuo ole tietoista tartuttamista ja näinollen rikollista?
- Anonyymi
Kollektiivista sellaista?
Kesämökille matkustaminen ei lisää tartuntoja lainkaan (ennemminkin päinvastoin) kunhan noudatetaan niitä samoja sääntöjä, joita on jo pitänyt noudattaa sekä Uudellamaalla että Uudenmaan ulkopuolella. Kaikkea ylimääräistä asiointia mökkipaikkakunnalla on hyvä välttää.
Korona tarttuu ihmisten välisessä kontakteissa. Kontaktien lisääminen lisää tartuntojen todennäköisyyttä ja niiden vähentäminen hidastaa epidemiaa. Ei ole väliä missä päin Suomea kontaktit tapahtuvat.- Anonyymi
Luuletko sinä että nämä kymmenettuhannet ihmiset kulkevat metsiä myöten mökeillensä? Ehei, kyllä he käyvät apsit ja muut kaupat moneen kertaan läpi.
- Anonyymi
Niin tuo on hieman ristiriitaista jos Helsingistä päästetään ihmisiä tartuttamaan toisia lisää, että onko oikein hyvää toisille muualla asuville kansalaisille tuo päätös.
Mutta joo mökille kun menee: voi harrastella vaikka pilkkimistäkin jos uskaltaa jäille lähteä ka kokeilla mitä kaloja tulee. - Anonyymi
Mitä sääntöjä. Minulla oli jo koronaköhä, ei säännöt minua tai perhettäni enää koske.
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuo on hieman ristiriitaista jos Helsingistä päästetään ihmisiä tartuttamaan toisia lisää, että onko oikein hyvää toisille muualla asuville kansalaisille tuo päätös.
Mutta joo mökille kun menee: voi harrastella vaikka pilkkimistäkin jos uskaltaa jäille lähteä ka kokeilla mitä kaloja tulee.On vaarallinen asennevirhe kuvitella, että tauti on "tuolla muualla" mutta ei meillä. Joka puolella Suomea pitää suhtautua tautiin niin, että se on jo täällä ja kaikki ovat potentiaalisia tartuttajia olivat he omalta paikkakunnalta tai naapurista.
Taudin etenemisen kannalta oleellista on kontaktien määrä. On outo kuvitelma että uusmaalainen ei tartuttaisi tautia Uudellamaalla vaan ainoastaan Uudenmaan ulkopuolella.Anonyymi kirjoitti:
Mitä sääntöjä. Minulla oli jo koronaköhä, ei säännöt minua tai perhettäni enää koske.
Kusipäisesti käyttäytyvät levittävät koronaa riippumatta onko Uusimaa eristetty vai ei.
Sillä voi olla omat seurausensa,mielestänäi liika-aiksin päätivät sen sulun lopeamisen.
- Anonyymi
Tankki täynnä halpaa bensaa nyt saa taas kaahata
- Anonyymi
Mee vaan sinne Kallion baariin. Ai jaa mut juottolathan on kiinni.
eikö se lopu vasta kello 13......
ihmeellistä- Anonyymi
Nallukka jo ehdotteli että kaikkien vähävaraisten vanhusten hoito pitäisi jättää, oliskohan ukko ostanu osakkeita hautaushommista ja nyt juhlii kun toverit poisti estot että pääsee tienaamaan.
- Anonyymi
Kannattaa varoa ammattitautia siitä se sulku vasta alkaa
- Anonyymi
Ja viiden vuoden vittuilu kierre halusit tai et ja perhe otetaan pois ja menetät kaiken ja kaverit hylkää,,, Suomen laki se hieno laki on :(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047