Haluaisin läheisen ystävän/rakkaan miehestä tai naisesta, jonka kanssa olisi läheisyyttä, mutta seksiä ei ollenkaan tai huomattavasti harvemmin kuin keskimäärin. Suhde voisi olla romanttinen tai aromanttinen/ystävyyssuhde.
Lähtökohtaisesti olisi tarkoitus asua erillään, mutta yhdessä asuminenkin kävisi, jos molemmista siltä tuntuu.
Olen herkkä, syvällinen nainen ja toivoisin kumppanini/ystäväni olevan myös ja sellainen kiltti ihminen.
Olen ujo lähestymään ihmisiä ja aika epävarma itsestäni, mikä vaikeuttaa suhteiden syntymistä, minkä uskoisin olevan omalla kohdallani muutoinkin tavallista hankalampaa; tietyt kriteerit kun ovat usein toivottuja ja etsin vielä suhdetta, jollaisen pienempi osa ihmisistä haluaa.
Tiedän, että on varmasti ihmisiä, jotka haluaisivat olla kanssani, mutta emme kohtaa ja vaikka kohtaisimmekin, ei synny mitään syystä jos toisesta.
Rohkaisisi ottaa askeleita eteenpäin, jos kohtaisimme ja tietäisin toisen olevan musta kiinnostunut ja voisin tuntea olevani hänelle riittävä.
tästä haaveilen
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, kirjoituksesi koskettaa ja sisältää paljon samoja pohdintoja joiden kanssa itsekin painin. Ensisijaisena läheisen ja hellyyteen valmiin naisen kaipuun. Minun kohdallani tämä on kestänyt jo useita vuosikymmeniä. Olen kohdannut mukavia naisia, mutta en sellaista kainaloista, jonka kanssa on helppo ja lämmin olla, sisältäen luontevaa yhdessäoloa toista huomioiden, hemmotellen ja hellien.
Läheinen ihmissuhde rakentuu hitaasti ja sen luominen vaatii aikaa ja molemminpuolista rehellisyyttä ja avoimuutta. Nämä kaksi tärkeää piirtettä koen kulmakiviksi hyvälle ystävyydelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220