Elikkäs nyt kun kirjastokin on kiinni, niin missä täällä voi tulostaa paperille, kun en omista tulostin?
Missä Kauhajoella voi tulostaa?
13
1064
Vastaukset
- Anonyymi
Pankeissa, luulisin.
- Anonyymi
Tiliotteita voi ei varmaan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiliotteita voi ei varmaan muuta.
Kansaneläkelaitoksella
- Anonyymi
Kaupungin talo sosiaalihuolto
- Anonyymi
mä ainakin tulostan vessas
- Anonyymi
onks isokin tulostin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks isokin tulostin
Kunnantalon viemärijärjestelmän tukkiminen on kiellettyä.
en tierä mutta isoon kauhaan voi ulostaa
- Anonyymi
Monesti oon siihen päästäny pökäleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti oon siihen päästäny pökäleen.
gigantista saa 49e tulostimen missä on skanneri ja wifi,värit valmiina..eikös kannattas hakee siis jos nyt sattuu olee tietokone tai älypuhelin. kun saa niillä johdolla tai langattomasti tulostettua ja suoraa siitä lähetettyä eteenpäin. toki jos ei oo ...ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
gigantista saa 49e tulostimen missä on skanneri ja wifi,värit valmiina..eikös kannattas hakee siis jos nyt sattuu olee tietokone tai älypuhelin. kun saa niillä johdolla tai langattomasti tulostettua ja suoraa siitä lähetettyä eteenpäin. toki jos ei oo ...ni
hei tuo on liian rationaalista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kauhajoella oo giganttia.
- Anonyymi
Mulla on tulostin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911