En sano tässä yhteydessä kyseisen tiehoitopiirin nimeä suoraan.
Muutamia havaintoja olen tosin viime vuosina tehnyt.
Teitä ei aurata silloin, kun lunta on satanut maahan, ja tielle.
Jonka seurauksena tiet jäätyivät umpijäähän, ja suorastaan luisteltavaan kuntoon jo joulukuun jälkeen.
Tietä ei hiekoitettu, kun tie oli umpijäässä, ja ainakin kävelykunnottomassa kunnossa.
Tiemaksut sen sijaan ovat, jostakin kumman syystä, aina vuosi vuodelta nousseet.
Mihin niitä tien päässä olevia soria oikein siis käytetään?
Viimeksi joku, ilmeisesti olevinaan, tietä korjaaja, oikeastaan pelkästään ainakin torsi, raasti, ja itse asiassa ryysti tienrienoja, etenkin tietyissä kohdissa tien varrella asuvien ihmisten asuintalojen kohdalla.
Kaljatölkkejä myöskin, jostakin kumman syystä löytyi, kas kummaa, juuri meidän asuintalon kohdalla olevien tienpientareiden kohdalla olevista ojista.
- Ja kas kummaa, juuri meidän kohdalla olevien tienvierustojen kohdalla olevista ojista löytyi ainakin kolme, tai jopa neljä maamöykkyä ojasta.
Tajuuko yhtään jotkin "idiootit" sitä, että kaikenlaiset ojiin jyrätyt, tai siirretyt maamöykyt tukkivat ojia ja niihin tulevien vesien virtaamista?
Tienhoito on ollut ainakin täällä Jälän lähettyvillä, ainakin viimeisten vuosien aikana erittäin surkeata, ja itse asiassa aika laadutonta.
Sitä en tiedä, kuka "idiootti" näistä asioista oikeasti vastaa ja kuka näitä " tienkorjauksia, tai aurauksia vastaaville, huonolla laadulla vastaa. Mutta terveisiä, ei vain heille, mutta myös niille¨, jotka ilmeisesti vastaa heille annetuista ohjeista.
Eräälle tienhoitopiirille tiedoksi
Anonyymi
1
69
Vastaukset
- Anonyymi
Yhen tupettajan kanavalta oon ollut suavinanj käsityksen jotta ee oes tuusniemen seovullakkaa ietiäkkään kuvallista syrjäteihin kunnossapito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002