kertokaahan naiset, harrastatteko tätä? Haarat auki hanan alle mistä vesi ihanasti valuu ja osuu klittaan...orgasmi on toodella voimakas 😍
hanan alla orgasmi
13
1499
Vastaukset
- Anonyymi
Riinako se siellä kirjoittelee 👍😁
- Anonyymi
en ole Riina ☺️ /ap
- Anonyymi
jännä miten tää ei oo suosittua! -Ap
- Anonyymi
wirtasenpetsku kirjoitti:
Voin tulla suihkuun sun kanssa 😘
Tuu 😉 -Ap
- Anonyymi
tulee harrastettua ,joka kerta suihkussa.aivan ehdottomasti,varmasti saa ihanat pitkät orkut.
- Anonyymi
Itse aikoinaan kylvyssä otin letkun päästä suuttimen pois ja veden alla pidin letkun päätä terskan edessä samalla, kun vedenpaine hieroi terskaa. Tuntui hyvältä ja aina sain orgasmin näin :) En ole tuota harrastanut tosin pitkään aikaan.
- Anonyymi
Kokeilkaa hierovalla suihkupäällä, se on aika rajua menoa. Täysille kun laittaa, niin saa pehvakin kunnon kyydit.
- Anonyymi
Kyllä, säännöllisesti.
Tyttö lukiosta - Anonyymi
sähköhammasharjan hamara puoli hoitaa homman nopesti
- Anonyymi
Mulla kans sähköhammasharja tiuhaan käytössä. Tulee voimakas orgasmi... Ja äänekäs... Heh... Nim. Tj74vm
- Anonyymi
En tiedä onko täällä ketään mutta joo menen makaamaan suihkun lattialle ja sitten vaan. Jos en jaksa niin sitten istun otan suihkun käteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244