Tv:ssä oli äsken elokuva Seitsemän joka perustui seisemään "kuolemansyntiin". Muistelisin että aiheesta on vanhempikin ehkä brittiläinen elokuva jonka näin tv:stä monen monta vuotta sitten. Siinä oli mm. sellainen kohtaus että vanha mies ja nainen kävivät nukkumaan ja kun nukkuivat niin mieheltä sahattiin pää irti ja kun nainen aamulla heräsi ja kävi herättelemään miestä niin tältä puosi pää lattialle.
Mikähän on leffan nimi ja valmistusvuosi. Voisi sitten katsoa onko siitä Youtubessa jotain.
Mikä leffa
Anonyymi
3
416
Vastaukset
- Anonyymi
eiks se seistsemän mikä tän tästä telkassa pyörii ole brad pittin ja morgan freemanin leffa
- Anonyymi
Tuo minullakin tuli mieleen.
En tosin muista mitään pään irtisahaamiskohtausta siitä, mutta siitä tosin on vuosia aikaa, kun olen ko leffan nähnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo minullakin tuli mieleen.
En tosin muista mitään pään irtisahaamiskohtausta siitä, mutta siitä tosin on vuosia aikaa, kun olen ko leffan nähnyt.Huonostipa on leffa katsottu jos et edes loppuratkaisua muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229