Voisi liittyä Suomesta Irakiin palautetun turvapaikanhakijan juttuun jossa väitettiin, että palautettu mies olisi ammuttu kun hän palasi kotimaahansa ja nyt on paljastunut henkilön olevan elossa.
Toimittaja Eero Mäntymaata on epäilty aiemmin feikkikuvien levittäjäksi.
Eli sellaisten kuvien missä kehitysmaalainen makaa sairaalassa kotimaassaan tapahtuneen pahoinpitelyn takia.
Yle:n toimittaja Eero Mäntymaa pidätetty?
15
1552
Vastaukset
- Anonyymi
Irakilainen turvapaikan hakija on noussut kuolleista, mikä ihana uutinen Suomen hallitukselle, nyt pitää heti startata yksityis suihku hakemaan tuo ylösnoussut Suomeen halal-lihapatojen ääreen! Ylekin varmastiihmeissään kun toimittelija itse ominsilmin näki kuolleen, fantastista laatujournalismiayleltä!
- Anonyymi
Linkki tai aloittaja valehtelee.
- Anonyymi
Suvaitsevat maailmanhalaajat tekevät kaikkensa aatekäsityksiensä tukemisiksi. Siitähän he elantonsa tienaavat. Mustaa hinkataan valkoiseksi.
- Anonyymi
Olen kyllä ihmetellyt tuota Mäntymaata joka on ilmestynyt ruutuun Jokisen
aikana ja eikö niitä ole peräti kaksi Mäntymaata Ylessä.
On meinaan niin asenteellinen tapa ollut uutisten käsittelyssä.- Anonyymi
On kaksi Mäntymaata ja taitaa olla ihan veljeksiä.
Ylessähän on toistuvasti palkattu sukulaisia hommiin,että
agenda pysyy tarkassa kuosissa.
- Anonyymi
Eero olisi pitänyt pistää sivarina kirjastoon pyyhkimään pölyä jo ajat sitten. Ei ole Eerosta yhtään mitään hyötyä yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Matut valehtelee aina, AINA! Vain pölhökustaat uskoo matuja!
YLE: aivopesua jo vuodesta_62! - Anonyymi
On pelkkä valehteleva korvakorupelle.
- Anonyymi
Feikkimedia Yle levitti ja uutisoi aikoinaan näyttävästi Irakiin palautetun ja siellä tapetuksi väitetyn turvapaikanhakijan tapauksesta. Tapetuksi väitettyä henkilöä ja EIT:hen valittanutta henkilöä myös haastateltiin kesällä 2017 dokumenttiin, joka on katsottavissa Yle Areenassa. Ylen toimittaja Eero Mäntymaa kirjoittaa Twitterissä: – Tätä kautta syntyi yhteys Ylen toimittajiin, lopulta myös minuun. Mäntymaa myös tunnustaa, että jos tapetuksi väitetty henkilö onkin elossa, tapaus on kolaus uutisoinnin luotettavuudelle.
- Anonyymi
Ainahan suvakit valehtelee. Muuta ne ei osaa.
- Anonyymi
Jatkuvasti Ylen tyyppileninistit eli liberaalivasemmisto eli punvihreä kupla tietenkin vaikenee toimittaja Eero Mäntymaan rikoksesta levittä harhaa ja vaarantaa suomalaisten turvallisuus olla lähettämättä laittomia maasta
googlaa
jatkossa olla vähemmän hyväuskoinen - Anonyymi
Mäntymaa oli kyseisen YLE-dokumentin toimittaja, mutta en ole seurannut onko hän täyskahjo. Sellainen matujen pelastajatyyppi, myös työtehtäviensä ulkopuolella. Täällähän on se Mäntymaan tekemä dokumentti "Irakissa murhatuksi tulleesta Alista"
https://areena.yle.fi/1-3984435
Itse Alia ei tuossa näytetä muuta kuin varjokuvana seinällä. Nimettyjä esiintyjiä ja virallisia voivottelijoita ovat ainakin nämä suomalaiset:
Jeanette Björkqvist
Marjaana Toiviainen
Lisäksi videolla on lukuisia nimetttömiä naisia, Rautatientorin matuleirin aikaan ja myös muualla voihkimassa pakolaisten huonoa kohtelua.
Olen melko varma, että tällä filmillä esiintyy myös se "suomalainen avustaja", joka on tällä hetkellä poliisin pidempiaikaisena yövieraana Pasilassa. Ukrainasta tulee ensalkuun 1500 henkilöä TÖIHIN, Yksikään SUOMALAINEN TOLKUNIHMINEN ei vastusta näiden ahertajien maahan tuloa. TOLKUNIHMISET kysyvät missä luuraa nämä afrikan työperäiset moniosaajat, joita sipilä ja orpo tänne ruotsista haaleivat (epätoivoista eu:n taakanjakoa), EIKÖ AFRIIKKALAISILLE TYÖ MAITA ??? Sellaiset afriikkalaiset luuserit , jotka eivät ole viidessä vuodessa työllistyneet on välittömästi palautettava, ei ole mikään syy saada lupaa lusmuiluun, että on tällä ollessaan nussinut kymmenen jälkeläistä,, Jotka SUOMALAISET VERONMAKSAJAT ELÄTTÄÄ. Työperäinen maahanmuutto on eri kuin sosiaali pummina tullut afriikkalainen.
- Anonyymi
Kuinka moni noista 35tuhannesta ja jälkeen tulleista , noin 100tuhannasta työperäisestä afriikkalaisesta sosiaalipummista käy töissä, jos 300 käy on työllisyysprosentti huomattavasti korkeapi kuin mustalaisilta
- Anonyymi
Ja vielä vuonna 2025 kun perussuomalaiset ovat hallitusvastuussa, saa sama propagandisti jatkaa ylellä ja tuodaan lööppinä jopa yle:n televisiokanavan kautta tapahtuvaa uutisvirran mainostamiseen. Pahempaa yhteen henkilöön tapahtuvaa todisteetonta vainokampanjaa jota kyseinen henkilö Ylen nimissä tekee ei uskoisi enää olevan mahdollista. "Tutkijan epäilty kaksoiselämä" kuvaakin paremmin toimittajan elämää kaksioiselämää, kun hänen tämänkertaisen kohteensa tarina. Miksi perussuomalaiset sallii tällaisen verorahoin harjoitetun noitavainon tapahtuvan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481