Etämyyjäksi luokiteltuja

Anonyymi

Neuvokaapa aloittelijaa. Olen suunnittelemassa ensimmäistä alkoholitilausta ulkomailta. Tiedättekö nettikauppoja, jotka luokitellaan etämyyjiksi? Ilmeisesti sellaisiksi katsotaan ne, jotka eivät tarjoa kauttaan kuljetusta?

9

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki mestat on etä myyntii

discandoooo, alko store, netpris. kaikki.

• Anonyymi

Netpris pannaan. En suosittele. Onko joku saanut sieltä tavaraa???

• Anonyymi

Aikisemmin toiminut,nyt tökkii , ei tullut kaikki . Muuttivat tilausta kun ei ollut kaikkia tuotteita ja sitten kumminkin puuttui tilauksesta neljä wiskiä. Nyt siellä ei ymmärretä suomea.

56 euroa saatavia olis.

• Anonyymi

Aika harvassa on enää ne sivut jossa kuljetus maksetaan samalla kuin ostokset, mutta mielestäni jos mainostetaan ohataan ja neuvotaan käyttämään tiettyä kuljtusfirmaa ei tee ostajasta verovelvollista. Kauan saa myös nykyään odotella. Joskus muutama vuosi sitten tuli viikossa, mutta nyt saa odotella ainakin kaksi viikkoa.

• Anonyymi

Niin ja en viitsi näitä mainostaa. Googlaamalla löytää kyllä itsekkin. Ite oon löytänyt jopa sellaisen jossa kuljetus maksetaan samalla kuin ostoksetkin.

• Anonyymi

Eli siis jos vaikka tilaa niistäkin jossa kuljetus maksetaan erikseen, mutta kuljetusyhtiötä kuitenkin mainosetetaan ja jopa neuvotaan ja ohjastetaan käyttämään ei asiakas ole verovastuussa.

Sensijaan löysin kujetusfirman joka järjestää kuljetuksia mm Tallinnan superalkosta ja muistakin tallinnan sataman alkoholillikkeistä. Tämä on selkeä asiakkaan verovastuu, koska superalko ei millään tavalla mainosta ja ohjasta käyttämään tätä kuljetusfrimaa.

• Anonyymi

Saako ostaa väkeviäkin ? Ja jos saa niin onko siihen joku litra raja?

• Anonyymi

Saat toki kaikista EU maista. Omaan käyttön mielestäni ei rajoja

• Anonyymi

Tilasin ainakin https://www.bottleanddrinks.de sivuilta itselleni 18 pulloa lempiviiniäni. Saa sieltä vahvempiakin tilattua.

Postimaksu Suomeen oli 30€. Sillä sain 18*0,75 l. Suomeen oli jonkun verran kalliimmat postimaksut kuin muualle, joten oletin että ne jotain veroja maksavat. Kohtuullisesti edullisempi oli.

PayPalilla maksoin, mutta Visakin on aika turvallinen, jos epäilee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe